|
|
|
|
|
|
אי תשלום של פוליסת ביטוח רכב |
נושא התלונה: |
קולודני נעם |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נזק לרכב טוטאל לוס. למרות חלוף כמעט 3 חודשים ואינספור טלפונים החברה לא שלמה, לא את הפוליסה, ולא את דמי שרות עבור שכירות רכב.
ניסתה להחתימני במרמה על העדר תביעות. הנזק נקבע בין 50-60%, כך שהחברה תוכל לקבל מיצוי הפוליסה- לגבות מלוא התשלומים עד תום הפוליסה, ובמקביל למנוע ממני לקבל ממשרד הרישוי החזר אגרת רכב.
התנהלות שקרית, מעייפת ושוחקת של נציגי החברה.
מעבר ממוקדן למוקדן ללא תועלת.
|
כספי, |
סוג הנזק : |
פיצוי על ידי החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
|
פתרון: |
|
|
|