|
|
|
|
|
|
פריצה לבית ועיכוב של שנה וחצי מחברת הביטוח "ביטוח ישיר" |
נושא התלונה: |
לוי שלמה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 31 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-31/1/08 פרצו לביתי אחריי שהסדרתי את כול העניינים פניתי לחברת הביטוח "ביטוח ישיר" שאצלה אני מבוטח כבר 8 שנים כשפניתי אליהם הייתי צריך את עזרתם על הנזק שנגרם לי והם מנסים לעכב ולהוציא אותך דובר שקר ובהעיקר לברוח מהשירות שהם צריכים לתת בעבורי אני בתור אזרח שנה וחצי במסע ומתן אם "ביטוח ישיר" והם מסננים אותי ומעכבים אותי וזה תירתור שלא צריך להיות אני מציע לכול אחד ואחד לבצע את הביטוחים שלו רק איפה שיש סוכנים אמינים שידאגו לכם כשתצטרכו לא לחפש את הביטוח הזול כי הזול עולה ביוקר . אשמח אם לא תחזרו על טעויות עמו שלי ואשמח אם מישהו שיקרא את זה יעזור לי בעניין הזה ץ
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. |
פתרון: |
|
|
|