פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון ועוגמת נפש מביטוח ישיר נושא התלונה:
מחלב ארז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים בתאריך ה-24 למרץ 2009 עברתי תאונה עם רכב שמבוטח באישי ישיר תאונת (טוטאל לוסט) מאז ועד היום אני עובר מדורי גיהנום עם ביטוח ישיר לגבי הכסף שאני אמור לקבל מהם.
לאחר ששלחתי להם את כל הטפסים שהם ביקשו ביקשתי מהם שיודיעו לי בדיוק מה הסכום שאני אמור לקבל לפני שהם שולחים התקשרתי שוב והם אמרו שהורידו 1000 ש"ח (בהוראת השמאי) + 15% רשלנות תורמת והם שלחו כבר את הצ'ק ב-31/5/09.
אמרתי להם מדוע שלחתם והורדתם מה שהורדתם ללא שהודעתם לי, לא קיבלתי על כך תשובה, התקשרתי לשמאי (שהם שלחו לי זה שמאי שלהם ולא של חברת הביטוח שלי) והוא טען בפני שהוא לא הוריד את הסכום הנ"ל שהם טענו שהוא הוריד, התקשרתי אליהם וביקשתי שיחזירו לי את 1000 ש"ח שהם הורידו סתם (כאילו ע"פ השמאי) הם הסכימו והחליטו שיזכו אותי על ה1000 ₪ הנ"ל.
עכשיו התחלתי לריב איתם גם על ה-15% בשל סעיף "רשלנות תורמת" כביכול שהיתה לי, אמרתי שלא היתה שום רשלנות תורמת ושום כלום והם הסכימו להוריד ל10% לא הסכמתי ובסוף הגעתי לפשרה של 6% כי אני ממש ממש לחוץ על הכסף ואין לי כבר כוח לריב איתם וברצוני לסיים במהרה את הסיפור איתם. הם טענו ששלחו לי את הצ'ק השני על סכום של 1000 ₪ + 9% בתאריך ה 8 ליוני 2009 התקשרתי שוב בפעם המי יודע לבדוק מה קורה עם הצ'ק וביקשתי שיבטלו את 2 הצ'קים הנ"ל וישלחו לי צ'ק 1 על סכום שניהם וציינתי שאם יגיעו הצ'קים אני אשלח להם אותם חזרה בדואר אם ירצו.
אך הדגשתי בפניהם שהם שולחים את הצ'ק בדואר רשום ושיעדכנו מה המספר של הדואר כי אני כבר לא כ"כ מאמין להם ורוצה לבדוק בעצמי, היום התקשרתי ולתדהמתי הם טענו שהם כבר שלחו את הצ'ק בדואר רשום והוא חזר.
התקשרתי שוב ואמרתי להם שאני רוצה לדבר עם המנהל שוב פעם איך יכול להיות שהצ'ק מתעכב ככה כ"כ הרבה ימים ושוב פעם אם אתה רוצה תחכה 72 שעות עד שיחזרו אליך וחוזר חלילה שוב ושוב.

הם פשוט עושים מה שהם רוצים ודורכים על אנשים ברגל גסה. איך הגיוני ש3 צ'קים לא מגיעים בדואר ושבטעות 1000 ₪ נעלמו (כאילו ע"י השמאי) סליחה אבל לי זה ממש לא ברור ולא נשמע הגיוני !!!

מקווה מאוד שהפנייה הזאת תעזור
בכבוד רב
ארז
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה