פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות, רמאות נושא התלונה:
אלקסלסי מישל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
27/07/09


לכבוד: ביטוח ישיר
לידי: מנכ"ל החברה / צוות גבייה


הנדון: אי הסכמה לדרישת תשלום חוב לחברתכם

בתאריך ה- 27/7/09 הגיע אליי מכתב מטעמכם בדואר רשום המורה עליי לשלם לחברתכם את סכום הכסף שכביכול הנני חייבת לכם ולא תבוטל פוליסת הרכב לאלתר.

להלן טענותיי והשתלשלות הדברים כפי שהתרחשו:

1. בתאריך ה- 12/4/09 התקשר אליי עוז רחמים,נציג מטעמכם, ושאל באם אהיה מעוניינת לחדש את הביטוח המקיף לרכב. התעניינתי ושאלתי בחזרה באיזה סכום מדובר.
הוא הציע: 2467 ₪.
עניתי: "לא תודה, הרכב מודל 95 ואיני חושבת שמשתלם לי לעשות ביטוח מקיף בסכום הזה. אני אעשה רק ביטוח צד ג ' ויש בידי הצעה זולה יותר למקיף ב- 1,780 ₪" ופקססי אליו את ההצעה, (מצ"ב העתק הצעת המחיר).
לאחר בדיקות מצידו וטלפונים חוזרים ונשנים לשכנע אותי לעשות אצלכם את הביטוח המקיף, עוז התחייב בפניי לעשות את הביטוח ב-1865 ₪ בתוספת של שובר הנחה על סך: 50 ₪ שישלח אליי עם הפוליסה, כל זאת על מנת להשתוות פחות או יותר להצעה שניתנה לי מחברה מתחרה, יתרה מכך, הוא הוסיף ואמר כי יפרוס לי את הסכום ל-8 תשלומים שווים. עקב כך, ואך ורק עקב כך, נעתרתי וביקשתי שוב ושוב שאת כל זאת אני רוצה כתוב ומעודכן בפוליסה חדשה ומעודכנת ורק לאחר שאקבל ואראה את הפוליסה המעודכנת אכבד את העיסקה.
הוא ציין במפורש שהוא ישלח לי בדואר הן את הפוליסה המעודכנת והן את שובר ההנחה.
הסכמתי להצעה הנ"ל, אך לצערי קיבלתי בדואר פוליסה על סך: 2467 ₪ וללא כל שובר הנחה, התקשרתי אליכם שוב ושוב דיברתי עם עוז, הוא אמר לי להתעלם מהפוליסה הזו ובקרוב תגיע לך פוליסה מעודכנת. ושוב לאחר כמה ימים קיבלתי פוליסה על סך: 2065 ₪, וללא כל שובר הנחה, התקשרתי שוב ונאמר לי שזו טעות מפני שעדיין לא עודכנה ההנחה לפי מה שסוכם ובקרוב תישלח אליי בדואר פוליסה מעודכנת + השובר הנחה ע"י רגינה מוגמי, נציגה שלכם, ופעם נוספת ע"י נציגה נוספת בשם: נחמה שריבר, לאחר שהתקשרתי עשרות פעמים וציינתי כי אני לא מתכוונת לשלם ו/או לעשות עימכם כל הסכם שהוא כל עוד לא קיבלתי את הפוליסה המעודכנת + השובר בהתאם לסיכום בנינו. כך שמבחינתי אין שום הסכם, הדגשתי וציינתי את זה עשרות פעמים בכל שיחה ושיחה שניהלתי עימכם. לעניות דעתי, המינימום בעשיית הסכם כלשהו בין שני צדדים הוא לעמוד בהבטחות הראשוניות שלפיהן תקף אותו הסכם. ומכיוון שלא עמדתם באותן הבטחות ראשוניות אין אני רואה עצמי מחוייבת בשום צורה שהיא לכם.
הפוליסה הקודמת שלי הסתיימה רק ב¬ -1/5/09 כל המשא ומתן בנינו והשתלשלות הדברים נעשתה בין התאריכים: 12/4/09-30/4/09 שבועיים לפני שפג הביטוח של הרכב.
בתאריך 26/4/09 חוייבתי בחשבוני בבנק בהוראת קבע בסך של 344.17 ₪ (טרם מועד פקיעת הפוליסה הישנה, וסכום לא נכון אלא לפי הפוליסה הגבוהה), חשבון פשוט שערכתי העלה כי: 1865 ש"ח לחלק ל-8 תשלומים יוצא: 233 ש"ח לחודש ולא 344 ₪.
באותה שיחה בה דיברתי עם נציגכם ציינתי שאין אני מאשרת את החיוב שמשכתם בבנק כיוון שזה לא על פי ההסכם שלכאורה טלפונית סוכם בנינו ואף מפני שמשכתם את הכסף לפני שבכלל הסתיימה הפוליסה הקודמת ולפני שקיבלתי את הפוליסה המעודכנת+ שובר ההנחה, ואכן כך עשיתי בהחזרי את הוראת הקבע באופן חד פעמי בבנק, בתקווה שתעמדו בהסכם הטלפוני ותורידו את התשלומים הן בזמן ובסכום הנכון . ציינתי, חזור ושנה, בשיחה שכל עוד הדבר אינו יבוצע מצידכם לא יקוים ו/או יכובד שום הסכם ביננו, והכל כמובן לפני ה-1/5/09 שעד לתאריך זה כאמור ,להזכירכם, לא היה לי כל צורך בביטוח עדיין.
ב-6/5/09 יצרה איתי קשר מישהי מהגבייה אצלכם וטענה שיש בעיית גבייה ותשלום, סיפרתי לה שוב את כל הסיפור וציינתי פעם נוספת שאין בנינו כל הסכם משום שטרם קיבלתי את הפוליסה המעודכנת ואת שובר ההנחה ומכיוון שכך אין כל סיבה שאשלם לכם משהו שלא סוכם ועל אחת כמה וכמה לא לפני פקיעת הפוליסה דאז.לכן, אין שום בעיית גביה. להזכירכם, זה שנתיים שאני מבוטחת אצלכם בביטוח לרכב ומעולם לא היתה בעיית תשלום ואוסיף ואומר כי לכל אורך השנתיים הייתי מאוד מרוצה משירותכם חבל שהדבר צריך להסתיים בצליל צורם. ובחזרה לענייננו, הגברת אמרה שהיא תבדוק את הנושא וכי תחזרו אליי, אך זה לא קרה ובתאריך 10/5/09 נשלח אליי מכתב לתשלום חוב (מצ"ב העתק המכתב) ובו נאמר כי עליי להסדיר את החוב ולא הפוליסה תבוטל תוך 21 יום (נכון לאותו תאריך עדיין לא קיבלתי את הפוליסה המעודכנת ואת שובר ההנחה בהתאם לסיכום הטלפוני בנינו). בתאריך 2/6/09 שוב חוייבתי בחשבון הבנק על ידכם והפעם בסך של 690.49 ש"ח (שוב סכום שנגבה לפי הפוליסה הגבוהה ולא המעודכנת). למרות הכל שוב התקשרתי אליכם וביקשתי לדבר עם עוז רחמים, ולאחר שקיבלתי אותו לטלפון פרסתי בפניו את כל הסיפור והשתלשלות הדברים ושאלתי אותו מדוע הורידו לי מהחשבון את הסכומים הנ"ל: א. לפני הזמן, ב. לא בסכום המסוכם אלא בסכום בהתאם לפוליסה הגבוהה והלא מעודכנת. הוא השיב כי הוא באמת אינו מבין למה והוסיף שיעביר אותי לצוות הגביה שלכם בכדי שאוכל לשאול שם. קיבלתי לטלפון בחור בשם חיים ושוב סיפרתי את כל השתלשלות הדברים והוספתי כי ממש נמאס לי ושאין אני חפצה לעשות את הביטוח אצלכם. חיים השיב כי הוא מבטל את הפוליסה החל מהיום (2/6/09), אך בכל זאת אצטרך לשלם את הימים האלה שהיית מבוטחת מבחינתכם (טעות אותה אתם יצרתם). השבתי בהדגשי כי לא עשיתי איתכם שום הסכם ושציינתי זאת, חזור וציין, בכמה וכמה שיחות קודמות עם כל נציג שלכם שענה לי. המשכתי וביקשתי מחיים כי ברצוני שיוציא את השיחות המוקלטות ויראה שכך הם פני הדברים, הוא הסכים אמר כי הוא מבטל את הפוליסה ומזמין את השיחות ולאחר שיבדקו השיחות יצרו עמי קשר תוך שלושה ימים. אך, "למרבה הפלא" (כהרגלכם בקודש), שוב לא חזרו אליי, ובתאריך ה- 27/7/09 קיבלתי את המכתב הרשום בגין הכיביכול חוב ושהפוליסה עדין לא מבוטלת ואם לא אשלם את החוב הפוליסה תבוטל ב-12/8/09, (מצ"ב העתק המכתב). ושוב התקשרתי אליכם והפעם דיברתי עם בחורה בשם: לילך נרקיס ושוב הסברתי את כל השתלשלות האירועים, אך גם היא ענתה לי בדומה לחיים ואמרה כי תוציא את השיחות המוקלטות ותבדוק את העיניין..
אין לי מושג מדוע אתם ממשיכים את הפוליסה על דעת עצמכם במיוחד שנאמר לי בשיחה עם חיים שהפוליסה תבוטל ב-3/6/09 ובאיזו זכות אתם עושים כל העולה על רוחכם. התשובה שלילך נתנה לי היתה שאת הפוליסה המעודכנת ואת שובר ההנחה שטרם קיבלתי כמובן, הייתי אמורה לקבל לאחר 45 יום לאחר ששילמתי את התשלום הראשון, מה שלא נאמר לי בשיחתי הראשונה עם עוז רחמים, השבתי לה. ועוד הוספתי באומרי כי אני ממש מתנצלת אך לא נראה לי הגיוני לשלם לכם 700 ₪ בתשלום אחד עד שתואילו בטובכם לעדכן את הפוליסה, כאשר כל הפוליסה עומדת על 1800 ₪ , לא סתם ביקשתי 8 תשלומים, ושאין באפשרותי לשלם סכום שכזה בתשלום אחד. אין אתם יכולים למשוך סכומי כספים מחשבון הבנק שלי כל אימת שתחפצו בכך וכמה שתחפצו. שוב דרשתי מלילך להזמין את ההקלטות (שלדעתי זו זכותי המלאה והמינימלית) והוספתי כי חובת ההוכחה חלה עליכם, היא השיבה כי תזמין את השיחות וכי יעמדו עימי בקשר בעוד 3 ימים מקסימום שבוע. אמרתי לה שזה בדיוק מה שחיים אמר ולא נעשה דבר בנושא.

כרגע אני פונה אליכם במכתב זה ובכל לשון של בקשה כי תיגשו למלאכה ובאמת ובתמים תבדקו את הנושא לעובי הקורה ולא שוב תפטרו אותי באמירה סתמית כי אכן תבדקו. בנוסף לכך, יש לי הצעת יעול בשביל חברתכם :שיד ימין תדע מיד שמאל ודי לחכימא ברמיזא. לאמור, הנני מנסה לפתור את העניין בשקט, אך נציגיכם מתעקשים לגלות אטימות לאין ערוך, לא נותר לי אלא לפנות לתקשורת ואם צריך גם לערכאות.

מחכה לתשובתכם המהירה (והפעם אסכים לשוחח אך ורק עם גורם בכיר מטעמכם), בברכת יום טוב ותודה רבה מראש,
מישל אלקסלסי 050-9335590
כספי סוג הנזק :
ביטול הדרישה שלהם לאיזה שהוא תשלום ממני פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה