פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות - הסתרת הוכחות נושא התלונה:
ג'מיל סופיאן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אפעל 35, קרית אריה, פתח-תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:


אני יוסף ג'מיל בן 30 תושב העיר טייבה שבמשולש.
אני מבוטח בחברת הביטוח "ביטוח ישיר" .
המקרה שלי מתחיל בזה שעשיתי תאונה לפני חודש ימים בערך , עקב התאונה הוגדר הרכב שלי כאובדן גמור .
חברת הביטוח אחרי שעשתה בדיקות וחקירות גילתה כי בתאריך 7.7.07 הרכב עבר תאונה והוא הוגדר "כאובדן להלכה" . עקב נתון זה הם הורידו לי מהתשלום 15% מהסכום שאני אמור לקבל מהם עקב הנזק שנגרם לרכב.
דבר ראשון אני ביקשתי מהנציגים הרבים שדיברתי איתם מסמכים רשמיים ואסמכתות שבעבקבותם הם הסתמכו על הקביעות שלהם , והתשובה של כל הנציגים שכל האסמכתות האלה נשמרות בחברה – כי מדובר במסמכים פנימיים שהחברה שילמה עבורן המון כסף .
דבר שני , אני שאלתי אותם למה הם לא בודקים את העבר של הרכב לפני שמבטחים אותו וכי אני שילמתי ביטוח לפי המחיר המלא של הרכב ולא עבור 85 % ממחירו . התשובה שלהם שהם לא יכולים לעשות בדיקה כזאת עבור כל לקוח שמבטח אצלהם וכי זה לא בעיה שלהם .

מס' תיק התביעה שלי בחברת הביטוח הינו 537001 .
הרכב שלי הוא מזדה לנטיס מודל 2001 – מחירון הרכב להיום הינו 37,000 .
אני מבקש את עזרתכם בנושא הזה.

תודה מראש
יוסף ג'מיל 0507287707
כספי סוג הנזק :
ביטול הורדת ערך עקב "אובדן להלכה לרכב לשעבר" פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה