פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש פוליסת ביטוח רכב וחיוב כרטיס אשראי שלא כחוק נושא התלונה:
ביסו סהר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי יפית ביסו
היתה ברשותי פוליסת ביטוח רכב מקיף שהסתיממה ב30/07/09
ביקשתיח לא לחדש את הפוליסה חודש לפני סיומה בשיחות עם מספר רב של נציגים ומנהלים בחברה - עקב תביעת ביטוח לאחר תאונה
בתביעה זאת נשלחתי למוסך הסדר שהתייחס אלי בגזענות רבה בגילל המבטא שלי ולא רצו לשחרר את הרכב עד ששולם כסף במזומן למלוטא התיקון שזה מעל 5000 ש"ח למרותשזה לא חוקי ולא קורא בדרך כלל
חברת ביטוח ומוסך ההסדר שלה שניפח את התיקון כדי שיהיה משתץלם לו משכו אותי יותר מ75 ימים לקבלת החזר כסף בגין התביעה שלי
הפוליסה שלי שהתחילה ב19/08/2008 הייתה כוללת שירות חילוץ בדרכים
ושאני מתקשרת להזמין חילוץ בדרכים לאחר כ10 חודשים מתחילת הפוליסה אני נענת שהפרטים שלי לא אצלהם וחברת הביטוח לא טרחה לעדכן אותם שאני מנויה לשירותי חילוץ
פוליסה חודשה למרות בקשתוי שלא וחויב כרטיס האשראי שלי בתשלום הראשון מראש עוד לפני שהסתיימה הפוליסה הקיימת
ושאני פונה לנציגים שלהם אומרים שמבטלים אותה ולאחר שהתעקשתי לקבל לידי אישור ביטול בכתב אכן קיבלתי אחרי שבוע אך מה
את החיוב הם לא ביטלו וכל פניה שלי אליהם מקבלת תשובה אחרתצ נציג שאינו יודע ימינו משמאלה
אבקש פיצוי הולם על כול עוגמת הנפש שנגרמה לי ושחברה זאת תתן את הדיםן על כל המדיניות המוטעית והשקרית שלה
עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :
להחזיר מיד את הכסף ולתקן את הפרסומת שלהם של הכיד כדאי 9000000 פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה