פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי כרטיס האשראי עבור פוליסת רכב שבוטלה! נושא התלונה:
פרי עומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אפעל 35 פתח תקווה כתובת:
ביטוחי רכב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום ראשון, ה-7/06/2009, ביקשתי הצעה לפוליסת רכב עבור אשתי, רתם (ת.ז. 037473857) – חובה ומקיף – מהאתר של ביטוח ישיר.
2. אחרי מעבר על הפוליסות, ובשל אי יכולתנו לספק את כל מסמכי העבר הביטוחי, החלטנו לממש רק את הצעת ביטוח החובה, מה שאכן קרה.
3. כמה ימים אחרי כן ביוני, ניהלתי שיחה עם בחור בשם איציק מטעם "ביטוח ישיר" - מנהל הלקוחות, שניסה לשכנע אותי לקחת גם את הצעת הביטוח המקיף לרכב, ויוותר לי על מסמכי העבר הביטוחי, אם אספק את אישורי המיגון. סירבתי, וסיכמנו את השיחה בכך שאשאר עם ביטוח החובה.
עוד הבטחתי לו, שהדבר לא ישפיע על התנהגותי כצרכן, ואשאר עם הפוליסות האחרות שבבעלותנו של "ביטוח ישיר" (ביטוח דירה ותכולה למשל).
4. "ביטוח ישיר" בלא אישורי, בלא הסכמתי, ובלי ליידע אותי מחייבת אותי זה חודשיים דרך כרטיס האשראי על סכומים גדולים עבור פוליסת הביטוח המקיף, שאמורה היתה להתבטל, אינני מחזיק שום מסמך מתוכה ואינני חתום עליה!!!:
א. יולי – 807.83 ₪
ב. אוגוסט – 408.21 ₪
5. כשהתקשרתי לברר על מה ולמה החיובים, דיברתי רק עם נציגי השירות. איציק ולא אף מנהל אחר כבר לא הסכים לקבל את שיחתי, לא היה ניתן לזכות אותי מיידית, ורק הובטח שיחפשו בהקלטות את שיחתי עם איציק כדי לראות שאכן ביקשתי לא לממש את הביטוח המקיף, וזאת תוך 14 ימי עסקים.
ביטול הצעת הפוליסה וזיכוי מלא של כרטיס האשראי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה