פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מתשלום תביעת רכב והאשמות מופרכות ושיקריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.7.09 בשעה 4.30 לפנות בוקר אירעה לי תאונת דרכים,כאשר יצאתי מביתי לקחת את בני בן ה-20 וחברו אל בית חברו , ירדתי בירידה ברח הזית בנשר והיה מים עם בוץ על הכביש ממטרות שהיו פועלות במקום , עקב כך החלקתי ואבדתי שליטה ופגעתי בעמוד חשמל שהיה במקום, לאחר כ-10 דקות הגיע חתני למקום התאונה הודיעו לו שעשיתי תאונה וכאשר הגיע למקום החליק באותו המקום ונכנס בי מאחור כאשר אנחנו כבר היינו מחוץ לרכב. הרכב שלי הלך טוטלוס והרכב של חתני ניזוק ב -30,000 שח
בטוח ישיר דחה את תביעתי לאחר בתאריך 3.9.09 וזה לאחר שהודיעו לי שהשיק בדרך ב-17.7.09 ורכשתי רכב מאותו סוג ושנה ב-19.7.09 ובמכתב הם טענו:
1. מדוע לא הודעתי בהודעה הראשונה שהפוגע הוא חתני -הסתרת אמת , שאלה שאף אחד לא שאל אותי ולא חשבתי שיש לזה משמעות מכיוון שאין חריג בפוליסה לקרובי משפחה.
2. ושיש להם חשד שאולי בני נהג ברכב ולא אני , חשד שהנו מופרך לחלוטין.
אני מבוטחת בבטוח ישיר כשנה וחצי הבן שלי חייל ובאופן קבוע כאשר הוא מגיע וצריך את הרכב אני מכניסה אותו לכיסוי ביטוחי .כ-40 פעם בתקופה הזו שלמתי עבור כיסוי לנהג צעיר , אך באותו יום לא רציתי לתת לבן את הרכב מכיוון שהיה יום חמישי לפנות בוקר והוא רצה לישון אצל חבר והייתי צריכה את הרכב ביום שישי בבוקר לכן החלטתי להקפיץ אותו (החבר גר גם בנשר).וזה קורה המון פעמים שאני מעדיפה להקפיץ אותו לחבר ואפילו למועדון בכדי שהרכב יישאר אצלי.
אני עובדת בסוכנות בטוח כ-15 שנה בתביעות רכב וחתום, ואני אשה שכל כך מקפידה על כיסוי ביטוחי מכיוון שאני עובדת בתחום ומודעת לבעיות שיכולות להגרם במדה ואין כיסוי, אז מגיעה חברת הבטוח ישיר ומאשימה אותי על לא עוול בכפי שיכול מאד להיות שאת לא נהגת ויש לנו חשד שאולי אולי הבן נהג ,וכל זאת בגלל שהבן היה אתי ברכב ? ?.
חברת הבטוח ישיר טומנת פח מראש למבוטחים שיש להם פוליסות עם נהגים צעירים,כי תמיד שהנהג הצעיר יהיה ברכב ולא ינהג הם יחשדו ולא ישלמו ויטרטרו את המבוטחים לעו"ד ומשפטים .פשוט צריך לדעת שמי שעושה בחברת הבטוח ישיר בטוח צריך לנהוג בפחד תמידי שחלילה לא תהיה לא תאונה שהוא נוהג עם הבן שלו באוטו.
כמו כן לחתן שלי הם גם לא מוכנים לשלם על הנזק בגלל שהוא לא הודיע שאני חמתו.
אני רוצה להבהיר דבר אחד נשלח אלינו חוקר לברר את פרטי התביעה כאשר הוא הגיע הודענו לו מפורשות שאנחנו משפחה מבלי שהוא שאל או תחקר אפילו.
בטופס הודעה לא פרטנו כי אין שאלה כזו. גם טלפונית לא נשאלנו אם יש בינינו קרבה משפחתית ולכן לא חשבנו שצריך להודיע.
בושה, בושה, אני מתביישת נעלבת מכל ההתנהלות לגבי התביעה , בחיים יותר לא אעשה בטוח בחברת בטוח ישיר רק אצל סוכ בטוחן, אצל סוכן לעולם לא היה קורה מקרה שכזה ,אז משלמים קצת יותר ונהנים מהשקט , רציתי לחסוך את עלות הנהג הצעיר שנתי ומה שקרה זה ההיפך לא רק שלא חסכתי הפסדתי 55,500 שלי ועוד 30,000 של חתני, יותר מכל אני מתביישת שהכנסתי את כל משפחתי לבטח בבטוח ישיר כ-7 כלי רכב מבוטחים שם, אני בטלתי את הבטוח אצלהם וגם לא קבלתי החזר על תקופה של שלושה וחצי חודשים שנשארו בטענה שלא מגיע לי החזר על המקיף והחובה. בני משפחתי יבטלו כמובן את הבטוח אצלהם בתום התקופה.
אני פניתי למפקחת על הבטוח, הפעלתי עו"ד שיטפל בתביעה.
ואני מעוניינת מאוד לעשות תביעה ייצוגית כנגד בטוח הישיר מכיוון שבאופן גורף הם מתעתעים במבוטחים שלהם ומושכים אותם בתשלומי תביעות , ובכלל כל ההתנהלות שלהם גרועה ביותר, אתה עובר מדורי גיהנום בגלל תביעה וזו פעם ראשונה בחיי מזה 22 שנה שיש לי רשיון נהיגה שעשיתי תאונה . חווייה לא נעימה במיוחד כאשר זה מנוהל על ידי בטוח ישיר.
אני פונה אליכם בכדי שכל המדינה תדע מי זו חברת בטוח ישיר ולא כל הפרסומות שהם מפרסמים על שירות אמינות ועוד הכל הכל שקרים ......


עוגמת נפש, ביזיון סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה