זלזול פוגע, של חברת הביטוח בלקוחות שלה. |
נושא התלונה: |
מחלב יאיר |
שם/כינוי: |
יום שישי 18 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת הביטוח אישי ישיר כ-3 שנים, במשך 3 השנים לא היה לי כל תאונה, לפני כחודש וחצי ארעה לי תאונה (לא באשמתי, הרכב היה בחנייה), לאחר כ-חודש ממועד התאונה ביררתי מה קורה עם ההחזר של התיקון, ואמרו כרגיל שיחזרו אליי, לא חזרו ולא כלום, לא פעם ולא פעמיים ולא שלוש ולא ארבע וכו.... התקשרתי ואמרו שיחזרו אליי, כלום. לפני כשבוע שוב התקשרתי בפעם המי יודע מה, ואמרו לי שאני צריך להביא להם את מס' תעודת הזהות של הפוגע, אמרתי להם שהוא לא עונה לי ושיבררו הם למרות שהיה לי את רוב הפרטיים (מס' פוליסה שם + משפחה מס' רכב וכו') אמרו לי שאני צריך לברר כי אם לא הם לא יעשו כלום - כרגיל. מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ולא כלום, דבר אחד אני יודע לעולם אבל לעולם לא אחדש יותר את ביטוח הרכב שוב ב"אישי ישיר" (להקיש על ה-5 לפראיירים בלבד).
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|