פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול פוגע, של חברת הביטוח בלקוחות שלה. נושא התלונה:
מחלב יאיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת הביטוח אישי ישיר כ-3 שנים, במשך 3 השנים לא היה לי כל תאונה, לפני כחודש וחצי ארעה לי תאונה (לא באשמתי, הרכב היה בחנייה), לאחר כ-חודש ממועד התאונה ביררתי מה קורה עם ההחזר של התיקון, ואמרו כרגיל שיחזרו אליי, לא חזרו ולא כלום, לא פעם ולא פעמיים ולא שלוש ולא ארבע וכו.... התקשרתי ואמרו שיחזרו אליי, כלום. לפני כשבוע שוב התקשרתי בפעם המי יודע מה, ואמרו לי שאני צריך להביא להם את מס' תעודת הזהות של הפוגע, אמרתי להם שהוא לא עונה לי ושיבררו הם למרות שהיה לי את רוב הפרטיים (מס' פוליסה שם + משפחה מס' רכב וכו') אמרו לי שאני צריך לברר כי אם לא הם לא יעשו כלום - כרגיל. מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ולא כלום, דבר אחד אני יודע לעולם אבל לעולם לא אחדש יותר את ביטוח הרכב שוב ב"אישי ישיר" (להקיש על ה-5 לפראיירים בלבד).
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
ביטוח ישיר שם ותפקיד:
מדובר בפנייה מיום 27/12/05. תביעה כנגד חברת צד ג' נשלחה לכתובתו של הפונה לחתימתו. עד היום למרות תזכורות רבות לא חתם המבוטח על ייפוי כוח הכרחי להמשך הטיפול. תגובה:
בדיעבד הסתבר כי כנראה סיים את המחלוקת עצמאית מול צד ג'.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה