פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות חסר מקצועיות וטיפול לקוי בתביעה שלי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 1 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
הרכב שלי נפגע ממכונית נוסעת ב16/12/05 כשחנה בחניית הרחוב. הרכב שלי נהרס לחלוטין ונקבע ע"י שמאי כטוטאל לוס. מהרגע שהודעתי לביטוח שלי 9 מליון אישי ישיר על המקרה הם טיפלו לי בצורה לקויה ביותר. נציגי השירות הטעו אותי במידע שגוי כמו למשל על מכונית חליפית למקרה טוטאל לוס. נאמר לי שאין לי כשהתעקשתי שיבדקו זאת חזרה אלי מנהלת המשמרת ואמרה ששמעה את הקלטות ואכן נעשתה טעות. טוב הכל טוב ויפה. אל הסיפור לא נגמר. התקשרה אלי נציגת השרות וביקשה לחייב אותי על טוטאל לוס על סך 70 ש"יח, אמרתי לה בסדר . שבוע אחרי קיבלתי מסמכים ולא כתוב בהם טוטאל לוס, כתוב בהם למקרה גניבה. שוב היתי צריכה להתקשר ולפרט את הבעיה. ושוב חייבו אותי בעוד 30 ש"ח על מקרה טוטאל לוס. במחלקת תביעות לא היו מעודכנים על כך ששילמתם וכשהתקשרתי לברר על התביעה מה קורה איתה? הנציג אמר לי שאין לי רכב חילופי ושאחזיר אותו וכמובן שהייתי צריכה להסביר לו את ההנהלות של הדברים ולהתקשר לשריות שיעבירו את המידע גם לתביעות וכו'... הטיפול של נציגי השרות לקוי בחוסר מקצועיות וזלזול. הם לא יודעים לטפל בלקוחות ולא לתת להם מענה נכון וכל פעם שהתקשרתי הטעו אותי כמו למשל הנציג שרות מהתביעות בשם קובי שלא רציתי לדבר איתו מחוסר המקצועיות והזלזול שלו, הוא לא הסביר לי נכון על תהליכי התביעה וביקשתי ממנו שאני רוצה שיעביר אותי למנהל אחראי. אז קובי החליט שאני רוצה לבטל את התביעה ושאני רוצה לתבוע דרך צד שלישי וביטל את תביעת הביטוח. יום למוחרת התקשרתי לשאול מה קורה עם התביעה? והנציג אמר לי שהתביעה שלי בטיפול ושלא כדאי לי לתבוע דרך צד ג'. ביקשתי שיסביר לי את ההבדלים. חשבתי שהכל כבר בסדר ומטופל. אך כשהתקשרתי היום 26/12 התברר לי ששום דבר לא מטופל עדיין ועדיין לא שלחו את המסמכים לביטוח של הפוגע. ושבכלל כתוב שאני רוצה לתבוע דרך צד ג'. בקיצור בלגן שלם הולך שם. ולא הסבירו לי על הרכב החילופי שהוא רק ל 15 יום ואיך הארכה. ולא נשלחו לי שום מסמכים כתובים בנושא. והנציגיה התעקשה שזה כתוב במסמכים, אך אמרתי לה שאין לי מסמסכים כאלו ומעולם לא נשלחו אלי מסמכים. אני רוצה לדעת למה הם לא יכולים לתבוע מהביטוח של הפפוגע את שכירת הרכב או הוצאות נסעיות. למה אני שלא אשמה בתאונה צריכה לספוג את הוצאות הנסיעה על חשבוני? הם לא מקצועיים ואני מאוד מאוכזבת מכל ההתנהלות שלהם בתיק תביעה שלי. אני לא מרחמת על מי שצריך מהם עזרה באמת כשיש תאונה . בכבוד רב קרן ברי 052-3614949
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שעברתי בביטוח הנ"ל. רו פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
ביטוח ישיר שם ותפקיד:
מדובר בפנייה מיום 27/12/05. בעקבות פנייתה לחברה בעניין, טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור (מענה בכתב ובע"פ) דמי הביטוח שולמו לה בהתאם לזמנים הקבועים בפוליסה וכל דין.
תגובה:
דמי הביטוח שולמו לה בהתאם לזמנים הקבועים בפוליסה וכל דין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה