פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ישיר גובה דמי ביטול גבוהים ואינה מיידעת את הלקוח על כך בעת עריכת החוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-25 בדצמבר ביטחתי מכונית לראשונה בביטוח ישיר בביטוח מקיף. ב-19 בינואר דיברתי עם פקידה בשם לילך ובקשתי לבטל את הביטוח משום שגיליתי שהמכונית במצב הרבה יותר גרוע ממה שהמוכר טען, ואף החזרתי לו את המכונית. הסתבר שיש לי אופציה להקפיא את דמי הביטוח, או לבטלו ואז אדרש לשלם 10% מדמי הביטוח ובנוסף 10% מדמי הביטוח עבור כל חודש או חלק מחודש שהרכב היה מבוטח. ביקשתי לדבר עם מנהל, וחזר אלי דב כיספין, שפחות או יותר חזר על דברי לילך.
בחברה נטען שלכל חברה יש דמי ביטול, ולפי בירור בחברות אחרות זה לא נכון. ".
מעיון בפוליסה מסתבר שישנה חובת דיווח של המבוטח 21 יום לפני הביטול. לא ברור לי מה פתאום יש דרישה כזו. לפיכך, על פי חישובם, נראה שרכב שמבוטח אצלהם במשך 14 יום יאלץ לשלם עבור 35 יום(הודעה מראש של 21 יום)- כלומר תשלום עבור חודשיים (20%) + תשלום עבור סך הכל הסכום (10%) - דהיינו 30% מסכום הביטוח על רכב שמוחזק ע"י המבוטח.
נראה לי שלקחת תשלום עבור חלק הזמן היחסי שבו הייתי מבוטח זה הגיוני ולא סכומים דרקוניים כפי שמבקשת החברה, ולמעשה מנסה "לתפוס את הלקוח בביצים.
כספי סוג הנזק :
החזר דמי הביטוח על פי חלק הזמן היחסי שנותר לסיום ה פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
ביטוח ישיר שם ותפקיד:
מדובר בפנייה מיום 22/1/06. הלקוח ביקש לבצע הקפאת פוליסה עקב מכירת רכב.
נמצא כי הרכב החדש אינו בר ביטוח בחברתנו ולכן למרות טענותיו, הפוליסה בוטלה שלא עפ"י תנאי הפוליסה והחוק והוא לא נדרש בתשלום דמי ביטול.
תגובה:
מדובר בפנייה מיום 22/1/06. הלקוח ביקש לבצע הקפאת פוליסה עקב מכירת רכב.
נמצא כי הרכב החדש אינו בר ביטוח בחברתנו ולכן למרות טענותיו, הפוליסה בוטלה שלא עפ"י תנאי הפוליסה והחוק והוא לא נדרש בתשלום דמי ביטול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה