|
|
|
|
|
|
ביטול ביטוח הכי ישיר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מתאריך 1.11.2005 אני מבקשת לבטל את הביטוח הכי ישיר והם אינם מבטלים אותו אם זה בטלפון ואם זה בפקס ואם זה במכתבים ושום דבר לא עוזר הם ממשיכים לגבאות ממני כספים . הנני משלמת עבור שני ביטוחים וכאשר אני מבקשת את ההחזר מהביטוח הכי ישיר את ההחזר הם טוענים שאין אפשרות כזאות אבל אני ביקשתי מהם לבטל גם פניתי לישראכרט ושום דבר לא עוזר הם בשלהם
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מבקשת את כל ההחזרים שנילקחו ממני מ1.11.2005 עב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
ביטוח ישיר |
שם ותפקיד: |
לא ניתן לאתר את הפונה עפ"י הנתונים שמסר באתר.
יש לציין כי בכותרת התלונה כותב המתלונן "ביטול ביטוח הכי ישיר".
ביטוח ישיר מדגישה כי לקוחות רבים מתבלבלים בין שתי חברות ביטוח שונות "הכי ישיר" ו"ביטוח ישיר". יכול להיות הלקוח מבוטח של חברה אחרת.
|
תגובה: |
ראה תגובה...
|
פתרון: |
|
|
|