|
|
|
|
|
|
שירות נמוך וגרוע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היי שמי אורנה - מנוייה בביטוח ישיר שנים .כל הזדמנות של התקשרות עימם זמני ההמתנה נוראיים .. היום התקשרתי רק לאמר שהציק שלהם חזר .. הגעתי לשלושה נציגים שהעבירו אותי מאחד לאחד . המתנה שלמעלה מ 22 דקות לא מעונינת להמשיך שם .. נקודה !!!
|
לקוחות שמדברת איתם קיבלו דחיה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג ביטוח ישיר Online |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.
נציגנו יצור עם הלקוחה קשר בהקדם.
בברכה,
בן, נציג ביטוח ישיר Online |
תגובה: |
יצירת קשר עם הלקוח |
פתרון: |
|
|
|