פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נמוך וגרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
היי שמי אורנה - מנוייה בביטוח ישיר שנים .כל הזדמנות של התקשרות עימם זמני ההמתנה נוראיים .. היום התקשרתי רק לאמר שהציק שלהם חזר .. הגעתי לשלושה נציגים שהעבירו אותי מאחד לאחד . המתנה שלמעלה מ 22 דקות לא מעונינת להמשיך שם .. נקודה !!!
לקוחות שמדברת איתם קיבלו דחיה סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:

אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.

נציגנו יצור עם הלקוחה קשר בהקדם.

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה