פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2010 נפגע המטבח בביתנו כתוצאה מפיצוץ של צינור בזמן שהותנו בחופשה.פנינו לביטוח שהפנה אותנו ל"שחר נזקי צנרת "נתבקשנו במידית לשלם 500 שח ואז החלו בתהליך שבו ניקבע להחליף דלת מטבח ו3 מגרות נוספות .מאחר וזהו מטבח חדש בן שנתיים פנינו לחברה בה רכשנו את המטבח בחברה טענו שמאחר וזהו מטבח העשוי עץ מלא יתכנו שינויים בגוונים וכי הם אינם ממליצים ליצור טלאי אילא להחליף חזיתות .חברת הביטוח לא אישרה החלפת חזיתות ופנתה לנגר אחר שהחליף את המגרות והדלת (באוקטובר 2010 הוחלפו הפריטים כלומר5 חודשים של מרדפים)בחודש דצמבר 2010 החלקים שהוחלפו החלו דוהים ומקבלים גוון שונה מהמטבח המקורי.כמו כן המגרות התעקמו והלייסטים המצפים אותה מתרוממים וניטלשים .בשיחה עם שחר נזקי צנרת נאמר כי ישלח נציג.אכן נישלח נציג שצילם את הפריטים והתלונות .יום למחרת יצרו קשר וטענו שרוצים לפצות אותנו ושנגיש הצאת מחיר מהחברה בה קנינו את המטבח .שוב טענו בחברה שהצבע לא יצא זהה וכי אין הם לוקחים אחריות על הבדלי הגוונים .בשיחה עם נציג משחר נאמר לי להביא הצעת מחיר להחלפת חזיתות מלאה .כאשר הבאתי הצעה שעומדת על סכום של 12,0000 שח נאמר לי שישלחו שוב נציג מטעמם .הגיע נציג שהצדיק את חומרת המצב .הפעם אמרו שישלחו שמאי חיצוני ...וזהו עד היום אני במשא ומתן טלפוני וטרם הגיע או יצר קשר שמאי כל שהוא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון בצורה הולמת .מענה והתיחסות פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:

צר לנו לקרוא את תחושותייך כפי שעולה מהודעתך. נשמח לבדוק מולך את הנושא. חשוב לנו מאוד לטפל בפנייתך כמה שיותר מהר וכמובן לשביעות רצונך
נציגנו יצור עם הלקוחה קשר בהקדם.

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה