|
|
|
|
|
|
סחבת בטיפול בתביעה ושרות גרוע - קטסטרופה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כל נציג אומר משהו אחר, אין תיעוד של שיחות או טיפול. ממציאים כל פעם חוקים וכללים חדשים. כל מחלקה מערימה עוד ועוד קשיים ועיכובים. ואני לקוחה שלהם במשך 9 שנים!!!!!!!!!!! לא עוד! לעולם לא אשתמש בשירותם שוב. ממליצה בחום שלא להתקרב.
|
בזבוז זמן, עצבים, אינסוף שיחות טלפון ארוכות ומטישות . פשוט חוויה גרועה מתישה ומתסכלת |
סוג הנזק : |
יעילות !! קורס בשרות. מתן מידע מדוייק ואחיד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג ביטוח ישיר Online |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.
נציגנו יצרו עם הלקוחה קשר ופנייתה טופלה לשביעות רצונה
בברכה,
בן, נציג ביטוח ישיר Online |
תגובה: |
יצירת קשר עם הלקוח |
פתרון: |
|
|
|