|
|
|
|
|
|
שירות גרוע, החזר כספי נמוך ממה שצוין במכתב. |
נושא התלונה: |
סימונוב אוקסנה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בביטוח ישיר הייתה לי פוליסה לרכב (חובה+מקיף) כמה שנים טובות, עקב שירות גרוע נאלצתי לבטל את הפוליסה. לפני תחילת ספטמבר השנה פניתי לחברה ע"מ לרכוש פוליסה לרכב חדש שקניתי ולבטל את הפוליסה לרכב הישן. אף נציג בחברה לא ידע לתת לי מענה לפניה שלי. כל אחד העביר אותי שוב למרכזיה ולניתוב שיחות בטענה שהם "לא מטפלים בפניה שלי" במשך שבוע רדפתי אחרי החברה, עד שהגענו פיזית למשרדים וביקשתי לבטל בכלל את הפוליסה ולא לחדש דרכם כלום יותר. .נתנו לי מסמך ובו צוין כי אני אמורה לקבל החזר כספי ע"ס 174 ש"ח עקב ביטול הפוליסה, בפועל הגיע בדואר צ'ק ע"ס 121 ש"ח. כבר יומיים אני מנסה להשיג מישהו שיכול לתת לי מענה לפניה שלי ושוב הנציגים מעבירים אותי למרכזיה כי אף אחד לא מטפל בפניה שלי ולא מבינים על מה העניין. במרכזיה תמיד נאמר לי "כי כרגע המוקד פועל כמוקד חירום". ביקשו ממני להשאיר טלפון בטענה שיחזור אלי, אף אחד לא חוזר אלי, אני מרגישה חסרת אונים מול החברה הזאת!! אני מבקשת להחזיר לי את הסכום המלא שרשום לי במפרט של ביטול הפוליסה, כמו כן ברצוני לבטל את כל הפוליסות הקיימות אצלם- ביטוח דירה וביטוחי חיים. לא יכול להיות, שככה מתייחסים ללקוחות ותיקים- מה שבטוח אני לא חוזרת לביטוח ישיר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא וביטול כל הפוליסות הקיימות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג ביטוח ישיר Online |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.
נציגנו יצרו עם הלקוחה קשר ופנייתה טופלה
בברכה,
בן, נציג ביטוח ישיר Online |
תגובה: |
יצירת קשר עם הלקוח |
פתרון: |
|
|
|