פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיזוז כספים במקרה טוטאלוס לרכב נושא התלונה:
אפריים זיוה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תאונה שעברתי רכבי הושבת עי שמאי חברת הבטוח.לאחר כחודשיים(לאחר טלפונים שלי לחברה בהם שאלתי אם חסר משהו נוסף כדי לזרז את התביעה)קיבלתי את הכסף מהבטוח. הרכב היה שווה 39000 וקיבלתי 33000.התברר לי שהקיזוז נבע מאיזו ירידת ערך שהביטוח בכלל לא היה מוכן להוכיח לי שעבר הרכב לפני שאני קניתי אותו כשלא היה בבעלותי בכלל-עליי לציין שאני לא ידעתי על תאונה כלשהי שהרכב עבר בקניה וכן בבדיקה שביצעתי לא התגלתה כל תאונה-כמו כן אני שילמתי פרמיה מלאה בגין מחירון הרכב לאורך 3 שנים בערך.נאמר לי שאני יכולה לפנות לעו"ד אך שום דבר לא יעזור לי היות וכך נקבע. יתרה מכך, כחודש לפני התאונה שילמתי את הביטוח המקיף ורשיון הרכב, את הבטוח בכלל לא רצו להחזיר לי ואת סכום יתרת רשיון הרכב לא יכולתי לקבל ממשרד הרישוי היות והתברר לי שהרכב שוקם ונמכר הלאה-מה שגרם לכך שאני משלמת עדיין על רשיון רכב שבכלל לא ברשותי. עברתי עוגמת נפש-למרות שאני יודעת שהרכב לא בין היקרים בשוק- אך לנכות 15% משווי הרכב שלי שבעצם שילמתי ביטוח על ערכו המלא וכן להמשיך לשלם ביטוח מקיף ורשיון רכב עוד 11 חודש לאחר שהרכב בכלל לא ברשותי נראה לי עוול שהחברה משתמשת בגלל שזהו ביטוח ישיר ללא סוכן ביטוח אשר מכיר את נהלי החברה ויוכל להלחם עבורי-נראה לי עוול וכל צרכני ביטוח ישיר- עדיף לשלם עוד כמה שקלים לחדש לסוכן בטוח ולא לבטח בבטוח ישיר בגלל עוגמת הנפש בטפול מול חברת הבטוח והתשלום השרירותי עליו מחליטים ללא יכולת עוררין. נאלצתי לנסוע במוניות כל החודשיים עד קבלת הכסף ועבורי נכוי 6000 שח משווי הרכב גרם ללקיחת הלואה מהבנק לצורך רכישת רכב אחר. במידה ולא אענה בשבוע הקרוב אני כנראה אגיש תלונה בתביעות קטנות למרות שהדבר יגזול מזמני והוצאות נוספות שכרוכות בכך.
עוגמת נפש, סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה