פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור לקוח והתייחסות מזלזלת נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה12/12/11 נגנב רכבינו בשכונה א' בבאר שבע ליד מכללת סמי שמעון, לאחר שיחה עם הביטוח הובהר שהפוליסה שלנו לא כללה רכב חילופי בעת גניבה אלא רק בעת תאונה, דבר שמעולם לא צויין בפנינו בעת סגירת הפוליסה . בתאריך ה-14/12/11 קיבלנו טלפון מהמשטרה שהרכב נמצא בתל שבע ושישנם מספר נזקים וביקשו שלמחרת נבוא לקחת את האוטו.
למחרת הגענו למוסך ראינו שישנם מס' רב של פגיעות ברכבוהופנינו על ידי הביטוח למוסך שבהסדר איתם לתיקון הרכב, מוסך אסולין.
אבי עבר אירוע מוחי לפני כ-3 שנים , דבר שמותיר את הבית בפרנסת אימי ואי יכולת לעמוד בתשלום שהביטוח מבקש (ערך הנזק של הרכב )כשהודענו לנציגת תביעות של הביטוח היא בדקה את העיניין ומסרה לנו שבשל המצב היא נותנת לנו הטבה שבה נשלם אך ורק את ההשתתפות העצמית למוסך והביטוח ישלם את השאר , רק שהיא צריכה שהמנהלת שלה תאשר זאת סופית והיא תחזור אלינו .
הימים עוברים יום אחר יום ולא רק שהיא לא חוזרת אלינו , כל נציג שאנו מתקשרים מחדש אומר שהוא "כרגע" יבקש את האישור ולמחרת יהיה תשובה . וכמובן שאף אחד לאמחזיר תשובה , הדבר מביא לטירטורינו והרגשת זילזול מוחלטת בנו כלקוחות מן השורה שמדי שנה משלמים את תשלומינו כחוק
כספי סוג הנזק :
שיאשרו את תיקון הרכב ללא תשלום מצדינו ויעמדו בהסכם הפוליסה. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:



אנו מודים ללקוח על פנייתו. היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח

נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם

בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה