פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ישיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
פגע בי רכב בחודש ספטמבר השנה. חברת הביטוח שלי "ביטוח ישיר " הפנתה אותי לשמאי שיעריך את הנזק ואח"כ למוסך מורשה לתיקון הרכב, כמובן שהרכב שלי הושבת למס' ימים בהם לא יכולתי לעבוד כרגיל, מה שגרם לבזבוז רב של שעות עבודה יקרות, העסקות רבה עם השגת פרטים, פקסים, טלפונים , העברת חשבוניות של המוסך והשמאי וכו' וכו'...
התבקשתי למסור צקים לשניהם עם מועד פרעון של שלושה חודשים. עשיתי זאת בהתאם לבקשת חברת הביטוח שלי.
כעת נודע לי שחברת הביטוח של הרכב הפוגע (כלל) מסרבת לשלם לי ולכן חברת הביטוח שלי לא מעבירה לי את התשלום עבור הצקים שבנתיים נפרעו בסך של 2500 ש"ח.
אילו ידעתי שיש סיכוי קטן ביותר שלא אקבל כיסוי לצקים האלה, הייתי מוותרת על כל ה"תענוג" הזה.
הייתי משאירה את הפגיעה כמו שהיא.
גם הפסדתי ימי עבודה, גם הוצאתי סכום גבוה מכיסי וגם נגרם לי עוול ,כעס נוראי והרגשה של רמאות והולכת שולל...
נציגי ביטוח ישיר מבינים אותי וחושבים שאני צודקת במאה אחוז, אך לצערם לא יכולים לעזור לי...טוענים שככהזה בכל חברות הביטוח...
בזבוז זמן,עוול נפשי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.

נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם


בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה