ביטוח ישיר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פגע בי רכב בחודש ספטמבר השנה. חברת הביטוח שלי "ביטוח ישיר " הפנתה אותי לשמאי שיעריך את הנזק ואח"כ למוסך מורשה לתיקון הרכב, כמובן שהרכב שלי הושבת למס' ימים בהם לא יכולתי לעבוד כרגיל, מה שגרם לבזבוז רב של שעות עבודה יקרות, העסקות רבה עם השגת פרטים, פקסים, טלפונים , העברת חשבוניות של המוסך והשמאי וכו' וכו'...
התבקשתי למסור צקים לשניהם עם מועד פרעון של שלושה חודשים. עשיתי זאת בהתאם לבקשת חברת הביטוח שלי.
כעת נודע לי שחברת הביטוח של הרכב הפוגע (כלל) מסרבת לשלם לי ולכן חברת הביטוח שלי לא מעבירה לי את התשלום עבור הצקים שבנתיים נפרעו בסך של 2500 ש"ח.
אילו ידעתי שיש סיכוי קטן ביותר שלא אקבל כיסוי לצקים האלה, הייתי מוותרת על כל ה"תענוג" הזה.
הייתי משאירה את הפגיעה כמו שהיא.
גם הפסדתי ימי עבודה, גם הוצאתי סכום גבוה מכיסי וגם נגרם לי עוול ,כעס נוראי והרגשה של רמאות והולכת שולל...
נציגי ביטוח ישיר מבינים אותי וחושבים שאני צודקת במאה אחוז, אך לצערם לא יכולים לעזור לי...טוענים שככהזה בכל חברות הביטוח...
|
בזבוז זמן,עוול נפשי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|