פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות גרוע מאוד של חברת ביטוח ישיר וספק השרות שלה>פמ"י פרימיום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
** מצרף מכתב ששלחתי לביטוח ישיר**

שלום רב,

היום נתקלתי באחד השירותים הגרועים ביותר שיכולה חברה לתת!

כן, אני מדבר על שרות של החברה שלכם > ביטוח ישיר, המתיימרת להיות מתקדמת מבחינת השרות ("באתי בגלל המחיר, נשארתי בגלל השרות" >> כך אתם מפרסמים את עצמכם) ושל חברת פמ"י אשר גם הם מתהדרים בנוצות של לא להם.
זה התחיל אתמול...
לאחר שראיתי כי נזילה באחד הקירות בביתי שאמורה הייתה להיות מתוקנת לפני כשבועיים , לא תוקנה כראוי ע"י אינסטלאטור מחברת פמ"י וזאת לאחר ששילמתי 500 ₪!! על תיקון זה.
אתמול (יום שבת) , כאשר הבחנתי בכך בשעות הבוקר, התקשרתי מיד למוקד החרום שלכם והופניתי ישירות למוקד החרום של פמ"י.
הטלפנית בפמ"י לקחה את פרטיי ויידעה אותי כי היא מעבירה הודעה לבחור בשם אמיר אשר מטפל בתיק שלי והוא ייצור עימי קשר במהלך יום המחרת > יום ראשון (כלומר היום 22/1/2012) מפאת דחיפות העניין.

בשעה 16:30 לאחר שראיתי כי איש לא יצר עימי קשר ניסיתי לתפוס את חברת פמ"י ולאחר 45 דקות של המתנה! , של ניתוקים!!, ושל מעבר לנתב השיחות מהתחלה שוב ושוב!! , הצלחתי להגיע לטלפנית שיידעה אותי כי היא רק מקבלת הודעות ויחזרו אליי מיד. ומסרה: "המוקד עובד עד שעה 19:00 כך שיש מספיק זמן..."

איש לא חזר אליי.

בשעה 19:45 ניסיתי שוב לתפוס את פמ"י ולאחר מספר ניתוקים וניסיונות חוזרים (שבהם אני צריך לספר לכל טלפן/נית שוב מהתחלה את הסיפור ולתת את פרטיי...) , הן אליהם (פמ"י) והן אליכם (ביטוח ישיר) , ענתה לי טלפנית בפמ"י שהגדירה עצמה שהיא במוקד החרום בלבד ומה שהיא יכלה לעזור זה לשלוח אליי אינסטלאטור לשם סגירת השיבר הראשי של הדירה.
כשבשרתי לה שבשביל זה לא צריך אינסטלאטור , אלא אני יכול לעשות את זה, היא אמרה שאין לה כרגע מה לעשות מעבר לזה.
כששאלתי אם זה טיפול "החרום" שהיא מציעה? היא אמרה שכן, זה טיפול החרום.
עם כל הכבוד, זה לא חרום, זה עבודה בעיניים על אנשים.
אם אני יכול להזמין אינסטלאטור לנזילה באמצע הלילה ולשלם על כך במיטב כספי, אז למה אני צריך לשלם לכם על כך ובסוף לא לקבל שרות הולם מכם? (ואני רואה בכם אחראיים בלעדיים, אצלכם אני מבוטח ולכם אני משלם ולא לפמ"י).

נכון לרגע זה (שעה 20:52), הנזילה בקיר ממשיכה, ואני ממתין ליום המחר על מנת שמישהו (מכם, ביטוח ישיר או מחברת פמ"י) יואיל בטובו להתקשר אליי על מנת לתאם מועד הגעת אינסטלאטור אליי לדירה.
בתקווה שבאמת הדבר לא יגיע לאוזניים ערלות ובאמת מישהו יצור עימי קשר.

התקשרתי גם ל"מוקד החרום" שלכם (ביטוח ישיר) וגם שם מנהלת המשמרת מסרה לי שכרגע, בשעה זו, אין מה לעשות מעבר למה שהוצע לי ע"י חברת פמ"י.
"הזכרתי" לה שאני כבר שעות על הקו ומנסה לפתור את הבעיה , ולא אתם ולא פמ"י יכולים או רוצים לסייע . להזכירך, הטלפון הראשון שלי היה בכלל אתמול בבוקר, ולא היום.

אז אם לוקח לכם כל כך הרבה זמן (יומיים!!!) לתת מענה לבעיה נזילה דחופה בדירה, אז אני מציע לכם לעשות בדק בית דחוף.
כי זאת לחלוטין לא צורה לתת שרות ללקוח (ובהזדמנות זו אני מציע לכם להעלות את פרטיי ולראות כמה כסף אני משאיר לכם מידי חודש אצלכם בקופה , תבחינו כי זה הרבה למעלה מאלף שקל !!).
אני יכול להבטיח לכם כי לאחר מה שעברתי היום, הסכומים שאני משאיר אצלכם לא יישארו אצלכם לאורך זמן רב, כי לא אמשיך לבטח ולחסוך אצלכם. יש הרבה "שחקנים" בשוק שישמחו לקבל את כספי ולתת שרות ויחס הוגן, כיאה למי שמקבל כל כך הרבה כסף מלקוח ומתיימר להציע שרות ברמה.

אודה אם מישהו מהמנהלים אצלכם (ב'ביטוח ישיר') ייצור עימי קשר על מנת לסיים את הסגה העלובה הזאת.

בברכה,
שלומי , לקוח מ-א-ו-ד מאוכזב.






כספי סוג הנזק :
ראשית מענה. ושנית, תיקון נזילה (נזק צנרת בקיר) בשנית מכיוון שבוצע לא כראוי בפעם הראשונה. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו .היות וחברתנו שומרת על פרטיותם של לקוחות החברה ,מדיניות החברה היא לתת מענה אישי ופרטי למבוטח.

נציגנו יצור עם הלקוח קשר בהקדם


בברכה,

בן, נציג ביטוח ישיר Online
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה