פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר תשלום ביטוח שנוי בדברים שסוכמו מראש נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשון לציון 29.02.12


לכבוד משרד האוצר,שוק ההון,ביטוח וחסכון
היחידה לפניות הציבור
רחוב קפלן 1
ירושלים
הנידון: ביטוח 9000000 שרות גרוע ושקרים .

א.ג.נ

ברצוני לכתוב ולפרט על השתלשלות העניינים בניסיון לביטוח רכב.

בשעה טובה הבן שלי הזמין רכב חדש,והתחיל לבדוק לגבי עלות של ביטוח הרכב סיאט איביזה רפרנס מודל 2012.
במסגרת בדיקתו בדק גם בביטוח ישיר 9000000 עם הנציג בשם ליאור לאחר כמה שיחות הגיעו למחיר של 3000 ש"ח ביטוח מקיף ו2400 ש"ח ביטוח חובה כמו כן בתמורה לביטוח יקבל בני גם 200 ש"ח תלושי קניה, הבן שלי הסכים ואמר לנציג ליאור שנקבל את הרכב ב23.2.12 ואנו נתקשר להפעיל את הביטוח, לגבי מיגון נסגר על איתורן SAVE .
בתאריך 20.2.12 קבלנו הודעה לבוא ולקבל את הרכב, התקשרתי לליאור אבל נאמר לי שהוא בחו'ל הוא הפנה אותנו לבחור בשם דודי.
פניתי לדודי ובשיחה איתו בקשתי לבדוק אם לא השתנו המחירים שליאור סגר איתנו שהם 3000 מקיף ו2400 חובה ואכן דודי אמר לי שיש התייקרות של 30 שקל בערך בגלל שנוספו שלושה ימים.
נתתי לו את כרטיס האשראי ובקשתי שיחלק לי ל-11 תשלומים וישלח לי פוליסה של המקיף ואת פוליסת החובה וכן שלא ישכח לשלוח לי גם את 200 שח' בתלושים.
דודי אמר לי שלא מצוין בשום מקום על התלושים ושאני אתקשר עם ליאור כשיחזור מחו'ל לברר את הדבר ,לשאלתי האם זה לא מצוין במחשב ענה לי דודי שלא.
כשקבלתי את האי מייל ראיתי פתאום שסכום הפרמיה לתשלום המקיף הוא 3616 שח' במקום 3000 כמו שסוכם ושאני צריך למגן את הרכב גם עם עלוקה וגם עם קודן וגם איתורן.
התקשרתי לביטוח ישיר ובקשתי לדבר עם דודי , בתחילה נאמר לי על ידי הנציג שאי אפשר להעביר אותו כי זה כאן רק ביטוחי דירה, בקשתי להעביר אותי לביטוחי רכב ומכאן החל הסיוט, העבירו אתי מנציג לנציג אבל רק לא לדודי אני מאמין שאת ראש הממשלה היה קל יותר לקבל.
בשעה 10:50 בערך מתקשר אלי דודי ושואל אותי מה הבעיה אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם מנהל כדי לדעת איך פתאום צמח הפרמיה מסכום של 3000 לסכום 3616 והרי לפני כל שיחה עם חברות הביטוח מושמע למדבר שכל השיחות מוקלטות. תשובתו הייתה שלא סגרנו שום מחיר, ולא מצוין שום מחיר במחשב ושאי אפשר לדבר עם מנהל כשליאור יחזור מחו'ל שאברר איתו. חזרתי ושאלתי שוב כמה פעמים האם זה לא מצוין במחשב תשובתו הייתה לא.
בקשתי לבטל את הביטוח,פתאום רואה דודי שיש כנראה באג במחשב ובשביל זה השתנה המחיר, הוחזקתי על הקו כשעה בערך ולבסוף אמר לי דודי תוקן-המחיר 3000 נשלח לך באי מייל את התיקון, בקשתי לברר גם לגבי המיגון, תשובתו שלדודי הייתה ברור שזה או איתורן או עלוקה.
בשובי מהתקנת האיתורן נכנסתי לאי מייל וראיתי ששלחו לי פוליסה חדשה אבל המחיר נשאר 3616 שח'.
שוב ניסיתי להשיג את דודי אבל כמובן אי אפשר להשיג אותו הוא כפי הנראה היה בישיבת ממשלה.
כעבור זמן מה אני מקבל שיחה מדודי והוא אומר לי שהוא שלח לי פוליסה מתוקנת שאלתי מה המחיר תשובתו 3000 שח' אמרתי לו תבדוק טוב המחיר המופיע באי מייל הוא 3616 מה הייתה תשובתו אה כפי הנראה היה שוב באג במחשב.
אמרתי לו שהתקנתי איתורן מה הוא ענה יכולת לעשות עלוקה וקודן ולא הייתה צריך לעשות איתורן. (פעם אומרים כך ופעם אומרם כך). לא חבל על הכסף הלא איתורן יותר יקר אבל מה איכפת.
שאלתי לאן לשלוח את האישור, האישור נשלח בתאריך 21.2.12 .למשרדי החברה.
לאחר תשעה ימים בתאריך 29.2.12 התקשרה אלי גברת בשם מיכל מביטוח ישיר היא שאלה באם אני בקשתי לדבר עם מנהל, וכשסיפרתי לה את השתלשלות המקרים בתאריך 20.2.12 שאלתה התמוהה האם התקשרתי בשעה 06:00 בבקר לביטוח ישיר היות ואורך השיחות הארוכות עם הנציגים שהיו לאורך היום מזה הבנתי שהיא הקשיבה לשיחות המוקלטות ולדבריה היה באג במחשב,לשאלתי האם היה רשום המחיר במחשב ,ענתה לי כן ,אם כן שאלתי למה דודי אמר שלא תשובתה היתה שזה לא בסדר.
נוסף לזה בתאריך 29.2.12 נשלח אלי מייל שהמיגון לא מספיק שחוץ מאיתורן צריך גם עלוקה , מזה?, זה ביטוח או בדיחה, יש הקלטות של השיחות שלי ושל הבן שלי.
אני מבקש לבדוק את ההקלטות ואת כל השתלשלות המקרים ואני מאמין שאני לא היחיד.
יש להם פרסומת יפה אבל כנראה עדיף לשלם יותר ושתהיה חברת ביטוח אמינה ולא חברה ואי אפשר לסמוך עליה.


אבקש לבדוק את המקרה ולידע אותי.

בתודה מראש
ברזילי ליאור

פלאפון:0547680786
מס: הרכב: 7644976

המען:אלקבץ 13 ראשון לציון.






כספי סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה