פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות קלוקלת ומבזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך למכתבי הקודם ולמען הסר ספק הנני מעוניין לדעת על איזה הצעת פיצוי מדובר??
האם הצעת הפיצוי הינה 15% הנחה בביטוח רכבי??
אם התשובה היא כן,אזי כמו שכבר הבהרתי במכתבי הקודם "הצעת הפיצוי" כמו שאתם קוראים לה הינה זלזול באינטיליגנציה של לקוחות ביטוח ישיר בכלל ושלי בפרט,רמאות לשמה ומחדל נוסף מתוך אינספור מחדלים שחוויתי בחברתכם.ולמה??
כי הרי אני יכול להכנס לאתר האינטרנט של ביטוח ישיר ולקבל הנחה גדולה יותר מבלי "הפיצוי" שמגיע לי(20% הנחה במקיף+6% הנחה בחובה) ולכן המילה "פיצוי" מיותרת כאן.
אבקש,למען הסר ספק,שתפרטו את גובה הפיצוי אותו אתם מעוניינם להעניק לי בנוסף להנחת האינטרנט המוענקת לכל לקוח המעוניין לרכוש אצלכם ביטוח לרכב.

בתודה
מוטי בן לולו
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
נציג ביטוח ישיר Online שם ותפקיד:
מר בן לולו שלום,

מאחר וחברתנו אינה נוהגת
להתנהל מעל גבי רשת האינטרנט,
אנו נשמח לסייע בבירור גובה ההנחה,
כפי שציינו בתגובתנו הקודמת.

להלן מייל ליצירת קשר ישיר
מול מחלקת פניות הציבור לצורך המשך הטיפול.

[email protected]

בברכה,
צוות פניות הציבור
איי.די.איי חברה לביטוח
תגובה:
יצירת קשר מול מחלקת פניות הציבור לצורך המשך הטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה