|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר - שירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי רקפת ואני מבוטחת בביטוח ישיר יותר מ- 10 שנים ויש לי את כל הביטוחים כולל ביטוח חיים , רכב , מבנה ותכולה ללא תביעות מעולם.
זה התחיל אתמול שקיבלתי מייל עם חידוש פוליסה של מבנה ותכולה ובא מופיע מחיר כפול 3 מימה שהייתי משלמת . לפני מספר חודשים יצר איתי קשר סוכן שטען שיש מבצע לביטוח תכולה ב 70 ש"ח לחודש. הסכמתי לבטח והגיע אליי סוקר מהביטוח שהעריך את התכולה ואמר שיש סטנדרט בתכולה.
התקשרתי לחברת הביטוח וביקשתי להבין מדוע העלו לי את המחיר ומדוע שינו לי את הביטוח על המבנה ? לא הייתה לה תשובה חוץ מלהגיד לי שאני אפנה לבנק המשכנתאות לבקש הערכה מיהם לגבי גובה המבנה. - כמובן שהתקשרתי לבנק שאמר אין לנו טפסים כאלה וזה קשור לביטוח בלבד.
שוב התקשרתי לחברת הביטוח ואמרו לי שנציג יטפל בתלונתי . כמובן שלא חזרו אליי . התקשרתי שוב והחלטתי לבטל את כל הביטוחים שיש לי.
עם יחס כזה מזלזל, אייך יטפלו בבעייתי אם אזדקק להם באמת?
אחרי שיחות רבות שלא נענו - אני עדיין מחכה למענה שלא מגיע.
פניתי לסוכן ביטוח עצמאי לקבלת הצעת מחיר לכל הביטוחים וזהו החלטתי לעבור למרות הכאב הראש שכרוך בכך.
כרגע התקשר הסוכן העצמאי לגבי ביטוח המבנה + התכולה והציע לי הצעת מחיר זולה הרבה יותר מביטוח ישיר .( הוזלה של 35% ) מי שרוצה את שם הסוכן אני מוכנה להפנותו .
ולכם ביטוח ישיר- כך לא מתנהגים ללקוח טוב ובוודאי שלא מזלזלים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|