פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת פוליסה לביטוח תכולה נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו מבוטחים מזה מס' שנים בביטוח ישיר בפוליסת ביטוח תכולה.במעמד רכישת הפוליסה לא נאמר לנו שאין כיסוי לנושא נזקי מים מצנרת.לאורך כל התקופה ועד היום לא תבענו.במרץ היתה לנו הצפה בבית ורהיטים חדשים ניזוקו, כשיצרנו קשר עם הביטוח נאמר לנו שאין לנו כיסוי בגין נזקי מים. הפוליסה הסתיימה ב 31.5.12 ולא פנינו אל הביטוח על מנת לחדשה, כמו כן הביטוח לא פנה אלינו לצורך הודעה על גמר הביטוח / חידושו. ב-11/6/12 צלצלתי על מנת לשאול האם הפוליסה חודשה ומה הפרמיה ונאמר לי שזה יחודש אוטומטית אלא אם אתקשר עוד באותו יום. מאחר ורצינו לבדוק הצעות נוספות פנינו שוב ביום 9/7/12 ובקשנו לבטל. נאמר לנו אז במילים אלו ע"י הנציג :הביטוח חודש אוטומטית ללא שיחה טלפונית". אנו לא אישרנו החידוש מעולם בע"פ או בכתב וביטחנו בחברה אחרת. כיום חברת ביטוח ישיר, דורשת מאיתנו 30% מגובה הפרמיה השנתית כקנס יציאה מוקדמת . דרישתם וטענתם היא שעלינו לקרוא התנאים שמופיעים בפוליסה .לא עבר חודש ימים מאז השיחה שלנו איתם ולא קיבלנו פוליסה מחודשת בכתב מהם. מזה 3 ימים שאנו ממתינים לשיחה עם מנהל,שכל יום מבטיחים שיתקשרו אך לא מתקשרים וכשאנו יוצרים קשר מעבירים אותנו בין לא מעט נציגים, שעות מרובות של המתנה בטלפון וחוסר מענה. אנו מעוניינים לבטל בסה"כ הפוליסה, גם מאחר וברגע האמת כשנגרם לנו נזק ניפנפו אותנו ואמרו לנו שאין לנו את הכיסוי בפרק נזקי מים. כיום נשמעות פרסומות של החברה ברדיו על כך שאיננה רושמת באותיות קטנות וכו' וכו', אך זה בדיוק מה שהיא עושה, זו הטעייה של הלקוחות בכך שהם לא אומרים מראש את הנתון שהוא סטנדרט בכל פוליסת ביטוח תכולה בשאר חברות הביטוח.
עגמת נפש,עלבון וחוסר שירות סוג הנזק :
מבקשים לבטל הפוליסה מבלי לשלם קנס/סכום כסף כלשהו. פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה