פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון הונאה ורמאות בנוגע לבדיקת מיגון הרכב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה יצרתי קשר עם חברת ביטוח ישיר לקבלת הצעת מחיר בנוגע לביטוח רכב. הנציג היה נחמד מאוד והגענו להבנות בטלפון. הסברתי לנציג כי אני בעל חברה והזמן שלי יקר מאוד. הסכמתי לבצע בדיקת מיגון לרכב שהרי הנציג אמר ש"מדובר ב10 דקות בדיקה לכל היותר". נגשתי למכון הבדיקה של הביטוח, ושם התחיל נסיון ההונאה. הבחור האחראי העיף מבט ברכב ומיד קבע אין כספת ברכב, תתקין כספת ונסגור את הסיפור. לאחר שאמרתי לו שהרכב היה מבוטח עד כה ומוזר לי שמשהו בסיסי כל כך כפי שהוא מתאר חסר לי. אמרתי לו שאני מתקשר לחברת פוינטר כדי לברר. הוא עצר אותי ושאל אם אני רוצה כספת, וכשהבין שלא, טען שהוא לא מבין במיגון של פוינטר ושלח אותי למקום אחר. יצרתי קשר עם הנציג של הביטוח שמיד אמר לי לך למקום אחר (תןך בזבוז של הזמן שלי כאילו אין לו חשיבות). התקשרתי למקום השני, שעשה לי "בדיקה טלפונית" והחליט מיד שאני לא עומד בתנאים. החלטתי לגשת אליו בכל מקרה בכדי לברר מהי בדיוק הבעיה. שהגעתי אליו התברר לי שאכן יש לי כספת ברכב. אבל אז הוא אמר לי שהכספת לא עשויה מאלומיניום (עשויה מפלדה!!) ולכן לא יכול להעביר אותי (מה שהכי מעצבן זה שהוא דבר בטלפון עם נציגי ביטוח ישיר והם, לפחות לטענתו, הסכימו איתו). אז הוא העמיד לי 3 אפשרויות: 1. קנה שירות חודשי בתשלום לאיתור הרכב, כמו איתוראן 2. החלף את הכספת בכספת אלומיניום 3. תתקין קודן חדש לרכב. כמובן שכל אחת מהאפשרויות היתה יקרה בצורה לא רגילה. לאחר שהבנתי מול מי אני עומד, יצרתי קשר עם ביטוח ישיר בטלפון ובמייל, אך הם משכו אותי עם סיפורים והבטחות עד להיום מועד פקיעת הביטוח הקודם שלי. מיותר לציין שהם כבר חייבו אותי על הביטוח באשראי. אני עדיין מחכה שייצרו איתי קשר.
גניבה סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה