פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאונת דרכים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.8.12 נסעה אישתי ברחוב עליית הנוער בגבעתיים באור ירוק רכב שנסע מרחוב כצנלסון עבר באור אדום ופגע ברכב של אישתי .הרכב של אישתי נפגע קשות ונאלצנו לגרור אתו למוסך.בשלב זה יצרתי קשר עם חברת הביטוח דיווחתי על התאונה קיבלתי אישור להעביר את הרכב למוסך שאני בחרתי וכן לשמאי שהמוסך הזמין.לאחר כמה ימים העברתי את דווח השמאי לחברת הביטוח וחברת הביטוח אישרה לתקן את הרכב כמו כן קיבלתי אישור מחברת הביטוח לקבל את כל תשלומי התביעת הכסף עבור התשלום למוסך לשמאי וירידת ערך הרכב. עד היום 23.2.2013 לא קיבלתי את הכסף המגיע לי .
לפני כשבועיים חברת הביטוח של צד ג (חברת כלל מטופל עי ליזי)החליטה לשלוח שמאי אחרי שחצי שנה לא טיפלה בתיק והשמאי שלהם דווח שהנזק היה פחות מדווח השמאי הראשון. נכון לעכשיו לא קיבלתי כל תשלום וכל הזמן רק מתחמקים בכל מיני סיפורים שונים.יש לציין שהמוסך לוחץ לקבל את המגיע לו והגיע לשלב של אייומים קשים. אשת קשר שלי בביטוח ישיר היא נטלי חזן שבמשך כל הזמן הזה מקבלת ממני מיילים יומיים והיא עונה לי בכל מיני תשובות מתחמקות כאלה ואחרות או לא עונה בכלל כמה ימים.
כספי סוג הנזק :
תשלום מיידי כדאי שאוכל לשלם למוסך המטפל לשמאי ועבור ירידת הערך פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה