פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה של משרדי והמשפטים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מצב של אי מענה לפנייה זה ממש מכוער ומכעיס את הפונים אל הממונים במשרדים הנ"ל מנצלים מצב של חוסר פיקוח ותיפקוד לקוי על אופן טיפולם בתלונות קשות של הציבור העיקר לקבל כותרות בעיתונות על "טיפולם" בתלונות שהם מקבלים פשוט כי הם יודעים היטב שמקום העבודה שלהם בטוח גם במקרה של הגשת תלונה נגדם אצל הממונים עליהם . מצב זה גורם לתחושות קשות אצל הפונים לקבלת עזרה ופיתרון לתלונתם ועל הרצון להמשיך לחיות במדינת ישראל
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
מכיוון שמדובר בתלונה גורפת, אין אפשרות להתייחס לגופו של עניין. תגובה:
במידה שפנית בעניין מסוים ולא נענת, הינך מוזמן לשלוח למשרדנו את התלונה/פניה. מכל מקום, אנו משתדלים לענות לפונים הרבים ולסייע ככל שניתן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה