פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסק דין לא ברור< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 1998 הגשתי תביעה כנגד קבלן בנייה. לאחר מאמצים כושלים לגישור הוגשה תביעה לבית המשפט. בתיק טיפלה כבוד השופטת למלשטרייך, שכנראה הייתה מאד עסוקה ולא מצאה זמן, לסיים את הטיפול בתיק. יש לציין שהשופטת אשרה מס' לא מבוטל של בקשות דחייה מצד הנתבע, ולא עצרה לרגע כדי לחשוב אולי זו מגמה. לפני מס' חודשים הומלץ לי ע"י עורך דיני דרך מהירה יותר שתביא לסיום הטיפול בתיק, הובהר לי התהליך והוסבר לי שתוך 3 חודשים הכל יגמר. הגשנו תצהירים.אחרי כ- 6 חודשים קבלנו סוף סוף את פסק הדין. אך לרוע מזלנו הוא "סתום", לא ברור כלל. למשל, היא לא קבעה סכום פיצוי ברור. היא נתנה לנו לחשב כמה מגיע לנו האם זה מקובל? פנינו לבית משפט. הפקיד ביקש שנשלח לו מכתב ברור וכך עשינו. התשובה שקבלנו "פנו לבא כוחככם". פניתי לבא כוחי ולא היו לו תשובות. כל מה שהוא יודע להגיד זה שהשופטת מטומטמת. עייפנו מלהתגלגל כמו כדור מיד ליד. היינו רוצים שאדם נוסף יבחן את פסק הדין ואולי גם לקבל תשובות ברורות יותר.
בעייה נוספת, נפלתי על עורך דין מאד לא מקצועי, שכל הזמן הערים עליי קשיים וגם היום לא עושה דבר כדי לקדם את ענייני לדעתי זה נובע מזה שהוא קבל את כל סכום שכר הטרחה. אני מעוניינת לדעת, באיזו דרך אני יכולה להתלונן עליו?
עזרו לנו בבקשה.
תודה

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה