פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסק דין לא ברור< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 28.6 שלחתי תלונה שהיא יותר התייעצות עם משרד המשפטים ועד היום לא קיבלתי תגובה. אני קצת מאוכזבת משום שמדובר בתביעה שנמשכת כבר 9 שנים והייתי רוצה לסיים עם זה רק שאני לא יודעת איך?
אני כ"כ מאוכזבת מעורכי דין שאני לא סומכת עליהם יותר מסתבר שכל מה שמעניין אותם, היא לא טובת הלקוח אלא אם זה משתלם להם מבחינה כלכלית. וזה מה שקרה לבא כוחי הוא קיבל את כל דמי הטירחה שלו מתחילת הטיפול וכעת לא משתלם לא לטפל בי, אז הוא מבקש שאני אפטר אותו. לא מקובל עליי זו התנהגות חסרת אחריות ולכן אני מבקשת לדעת מה עליי לעשות? כן לפטר את עורך הדין המייצג אותי, לפנות לעורך דין נוסף? או להתמודד לבד? מה שכבר ניסיתי ובית המשפט לא נענה לי הוא פשוט הפנה אותי לבא כוחי.
אודה לכם אם תזרזו את הטיפול במקרה שלי.

תודה סימה
בזבוז של זמן סוג הנזק :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה