|
|
|
|
|
|
בקשה לתשלום אגרת בית משפט לאחר 10 שנים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יפו 224 י-ם |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ש.ז הגיעה להוריי דרישה לתשלום אגרה בגין תביעה שהוגשה לפני כ- 11 שנים.
ביום 29.5.06 שלחה אימי מכתב ובו בקשה לבטל את תביעת התשלום מאחר ואגרה זו שולמה במועדה ומאחר וחלף זמן רב אין בנמצא קבלה. בתחילת אוג' קיבלה אימי תשובה כי "הוכחת התשלום חלה על החייב".
ביום 16.8.06 פניתי למרכז לגביית קנסות בי-ם ונעניתי ע"י בחורה אדיבה בשם יהודית אשר ביקשה ממני לחזור אליה למחרת בכדי לקבל תשובה (הצלחתי להבין ממנה כי פנייתי הגיונית וכי אין זה מחובתי לשמור קבלות זמן רב כ"כ). למחרת פניתי שוב אך במס' הטלפון הנ"ל לא ידעו מי זו יהודית ודיברתי עם בחורה בשם לאדה אשר נתנה לי את התשובה שזה באמת לא סביר לשמור קבלה כ"כ הרבה זמן אך ללא קבלה לא יבטלו לי את התשלום (לאדה לא הצליחה, גם לאחר ניסיונות הסבר רבים, להבין את הסתירה במשפטה). לאחר דין ודברים מסרה לי הגב' לאדה כתובת מייל אליה אפשר להפנות את התלונה וכך עשיתי.
האם האזרח הקטן צריך להיות מטורטר כי מישהוא עשה בלגן?
אם באמת היה חוב למה לא פנו להוריי לאחר חודש? חודשיים? שנה? מדוע מישהוא נזכר לעשות סדר (או בלגן) לאחר 10 שנים?
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול הבקשה לתשלום האגרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד המשפטים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|