פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מנהלת הגישורים לתת תשובה על מחדל שהיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' הרצל רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה תבעתי חברה בגין רשלנות על מוצר פגום.
לאחר שטורטרתי לא מעט והבאתי הוכחות מוצקות על התעלמות החברה מבעייתי הכוללת צילום ווידיאו המוכיח את טענותיי ועוד. פניתי לבית משפט השלום ברמלה והם הפנו אותי לגישור ברמלה להסדיר את הסכסוך.
הגעתי לגישור ונחתם הסכם במעמדי ובמעמד בעלת החברה לאחר שעות מתישות ומייגעות. ביום המשפט 20 דקות לפני הדיון קיבלתי טלפון מהמגשרים שהנתבע, דהיינו החברה, רוצה להוסיף סעיפים נוספים ואם לא אסכים לכך אצטרך להגיע לדיון בבית המשפט. שאלתי: אם הגענו להסדר והכל נחתם מדוע לא הגיע העניין לחתימת שופט??? שהרי נשלח מכתב מטעם בית משפט, שבמידה ונחתם הסכם במעמד גישור יש לו קבילות משפטית!!!
חוייבתי להגיע למשפט, איחרתי זמן רב כיוון שלא הייתי באיזור בעת קבלת הטלפון מהמגשרים הפסדתי במשפט וננזפתי .......
התייאשתי ואיבדתי אמון במערכת בית המשפט - לא פניתי לאף גוף לאחר מקרה זה.
לפני זמן לא רב בעת גלישה באינטרט הופיע באנר של הגישורים, ופניתי אליו בעקבות הסיפור הנ"ל.
חזרה אליי מהנלת הגישורים, ששמעה את הסיפור שנשלח אליה (אגב דרך אימל, כולל תשובותיה ( האימל שמור)).
נאמר לי על ידה ( ענת שמה) טלפונית כי במחשב הגישורים נכתב כי הצדדים לא הגיעו לפשרה ( כלומר אני והחברה). מה שההפך הוא הנכון!!!
ביקשתי מהמנהלת לחפש את התיק ואת סיכומם של המגשרים לאור דעה זו שנרשמה במחשב, שהרי אי הגעה להסכמה מצריכה חתימה שאין התובע מסכים לפשרה והתיק חוזר לבית המשפט, ויש חובה להגיע ליום המשפט שנקבע מלכתחילה.
אני משאיר הודעות ומיילים ואין חזרה אליי מאז בקשת הבירור - לדעתי יש שם שחיתות של שוחד.
מה אני עושה אני כבר איבדתי כל אמון מכל מה שקשור למערכת בית המשפט
תעזרו לי בבקשה.
* אין מדובר בבית עסק - אלא בגוף מטעם הממשלה העוסק בגישורים לפני דיון ראשוני הממוקם ברמלה ברח' הרצל - בניין חדש ( בניין בנק דיסקונט).
להגיע לשיחה אישית עם מנהלת הגישורים לפתרון השחיתות שהייתה בוודאות ללא ספקות פתרון נדרש :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה