פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מן שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשרד המשפטים כונס הנכסים רח' השלושה יש נוהל חדש ושיטה חדשה מעצבנת ומוזרה להרגיז את האזרח. אין קבלת קהל. אין מענה טלפוני, אין מענה לפקסים,אין מענה למכתבים. יש טופס פניה לפקיד /ה,עובד/ת שמתבקש למתן שירות. צריך לעמוד בתור חצי יום כדי לקבל את הטופס המיוחל, למלא אותו, לעמוד שוב בתור עד שמישהו יואיל בטובו לקבל הטופס,ואחר התהליך הזה נאמר לאזרח:"לך הביתה, הפקיד יקבל את הטופס ויצור איתך קשר.........!!!!סביר להניח שמשיח צדקנו יגיע לפני שמישהו יזכר בך. חוצפה, עינוי, גועל נפש ,הפקרות,אין מילים יותר לתאר את גודל ההפקרות שחוגגת במשרד המשפטים בתל אביב!!! יש מישהו שיכול לשנות אטת זה ומיד??

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה