פרטי התלונה

תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת והוצאות טלפוניות רבות על חשבוני בגלל אי מתן תשובות ברורות נושא התלונה:
כלב דרורה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-1/9/08 הגשתי תביעה נגד רויאל קונקשין בע"מ ע"ס 30000 ש"ח בגין הונאה . בינתיים הבעלים של החברה נעצר והדיון שאמור היה להתקיים בחודש ינואר 2009 ,
נדחה לחודש ל6/4/2009 . בינתיים ביצענולבעלים אבירם רוזנברג מסירה ביד שנעשתה בין כותלי בית המשפט.
מאחר וזאת חברה התיעצנו עם פרקליטות ת"א ואלה אמרו לנו לבקש מהתובע לבצע שינוי הבעלים.
השופט אילן דפדי במכתב חוזר כתב כי כדי לבצע שינוי עלינו להמציא כתב תביעה מתוקן וכך עשינו.
היום בשעה 16.00 אמור להתקיים הדיון ובית המשפט אפילו לא טרח להודיענו תאריך חדש לדיון ולא להגיע היום לבית המשפט.
התקשרנו למוקד וביזבזנו זמן רב בטלפון , מי ישלם לנו עלויות אלה?
בעקבו פקס ששלחנו קיבלנו סוף סוף טלפון מהמשרד בת"א. הטלפון הגיע בדקות אלו ממש בו אני כותב שורות אלו. השופט נתן החלטתו ונקבל בדואר מועד חדש לדיון. נשאלת השאלה מדוע קיבלנו הודעה שעות ספורות לפני הדיון ומדוע אם כן עלינו להגיש שוב את כתב התביעה המתוקן לידי אותו נתבע ממש שהוא הבעלים היחיד של רויאל קונקשין בע"מ.
מדובר כאן על הונאה וכרגע אולי אפשר להשיג משהוא .אף אחד אינו יודע מה ילד יום.אפשר לקצר תהליכים כדי לפצות על ערמה ועגמת נפש.

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה