פרטי התלונה

תלונות רעננה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר החזר כספי נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פארק רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 22/10 הגענו לפארק רעננה במטרה לפגוש מכרים. בבואנו לפארק נאמר לנו כי עלינו לשלם דמי כניסה בסך 15 ₪ לאדם מאחר ואיננו תושבי רעננה. לתומנו שילמנו בעבור שני כרטיסים.
מיד לאחר שנכנסנו התקשרנו לקרובינו בטלפון הסלולארי על מנת שנוכל לאתרם ביתר קלות. קרובינו מסרו לנו כי הם כלל לא נמצאים במקום זה אלא בחלק אחר של הפארק ובבית קפה הנקרא "קפה גם". מיד הבנו שאנו לא נמצאים במקום הנכון, וחזרנו על עקבותינו.
פנינו לשומר בהסבר, כי טעינו במקום וכי אנו לא תושבי רעננה. השומר זכר היטב שזה עתה נכנסנו ואמר לנו לפנות לפקידה שממנה רכשנו את הכרטיסים.
פנינו שוב לפקידה וזו גם כן זכרה שזה עתה הגענו ורכשנו כרטיסים אך, ציינה כי אין באפשרותה להחזיר לנו הכסף. דרשנו לדבר עם המנהל וזו פנתה את למנהל העונה לשם תומר. הפקידה פנתה אליו וזה השיב שאין באפשרותו להשיב לנו את כספינו ושנוכל לדבר איתו בטלפון.
התקשרנו באותו רגע לטלפון הסוללורי שלו וגוללנו בפניו את הסיפור. תומר אמר שהוא מבין את המצב אך עלינו לפנות בבקשה להנהלת הפארק - ללימור או לדוב המנהל בסיום החג.
היום פניתי אליך בטלפון ולבקשתך כתבתי את פירוט המקרה. כמו כן, בשיחה אמרת כי תוכלי לתת לנו כניסה חינם /זיכוי לפעם אחרת שנבקר בפארק רעננה. הצעה זו אינה רלוונטית כלל עבורנו שכן, אנו לא תושבי רעננה וביקור זה היה בבחינת מפגש חד פעמי עם מכרים.
לאחר מכן, שלחנו מכתב להנהלת הפארק ובו ביקשנו את כספינו חזרה . לאחר מספר ימים ענתה לנו הנהלת הפארק שאין היא אחראית על כך שלא תיאמנו עם מכרינו בדיוק היכן הם נמצאים אך, לפנים משורת הדין היא נותנת לנו שני כרטיסי כניסה חינם לפארק, וזאת לאחר שכתבנו במכתב שאין לנו כל שימוש בכרטיסים אלו כיוון שאנו כלל לא תושבי רעננה.
אנו רואים בהתתנהגות של הנהלת הפארק חוצפה, אטימות וזילזול בכספי ציבור תמים שטעה.
לפיכך, נבקש את כספינו חזרה ששילמנו לריק.
בברכה ותודה מראש,

מיטל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא ומכתב התנצלות על העדר הגמישות פתרון נדרש :

רעננה שירות לקוחות

, תגובה:
חגית, נציבות פניות הצי שם ותפקיד:
לאחר ברור קבלנו הבוקר את תשובתו של מר דב בייגל, מנהל הפארק כי שוחח עם הפונים והודיע כי אושר החזר כספי. תגובה:
בצוע החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה