|
|
|
|
|
|
נהג שלא עצר לאיסוף נוסעים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה17.4.2011 חיכיתי בתחנת אוטובוס ברעננה לאוטובוס קו 1 שאמור להגיע בשעה 19:35 ואכן הגיע בזמן .
הנהג דיבר בטלפון ללא דיבורית\אוזנייה, דבר אשר הסיח את דעתו .
הנהג לא שם לב שעמדתי בתחנה ולכן לא עצר לי .
בעקבות זאת נאלצתי לחכות לאוטובוס שאחריו [שהגיע רק לאחר חצי שעה] ואיחרתי ליעד שאליו רציתי להגיע .
דבר זה הינו רשלנות ואשמח אם תטפלו בכך .
|
|
|
|
|
|
|
|
רעננה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|