פרטי התלונה

תלונות משרד העבודה והרווחה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זכאות בדרגה במעון עקב תאריך תחולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
משרד התמת ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר חופשת לידה לפני כחצי שנה רשמתי את בני למעון מטעם משרד התמ"ת של המדינה באמצע חודש 12.
לפי דברי הנהלת המעון וכפי שהבנתי עלי לפתוח רישום דרך האינטרנט ולהגיש בקשה עבור דרגת זכאות החל מהתלוש הראשון לאחר חופשת לידה. ואכן זה מה שעשינו. פתחנו רישום ברגע שהיה בידנו תלוש מלא ראשון ב7.2.
בחודש מרץ קיבלנו דרגה 3 שזיכתה אותנו אחורה לחודשים ינואר ופברואר.
אחרי יצירת קשר עם המוקד לבירור הסיבה שאין זכאות לחודש דצמבר התברר שעלי לשלוח 3 תלושים קודמים לחופשת לידה.
ואין זה מה שעשינו. שלחנו את התלושים עוד באותו היום.
לאחר כשהוע התקבלה הודעה שקיבלנו דרגה 12 כלומר אי זכאות. בשיחה חטזרת התבקשנו לשלוח תלוש של מרץ לעדכון ולחישוב מחדש של חודש דצמבר. ואכן כך היה. שלחנו מיד כשהתלוש התקבל אצלנו. אך פה זה לא נגמר.... הדרגה נשטרה 12 כיון שאחרי שיחה נוספת התברר שהם צריכים דיווח מגזברות של כל התשלומים. גם את זה עשינו והסיפור כמעט ומסתיים עד לפני שבוע.
בשבוע שעבר קיבלנו תשובה שאנו זכאים לדרגה 3 אך שוב בלי דצמבר. בשיחה נוספת שערכנו התברר שהבקשה שלנו הוגשה מאוחר וזכאות מקבלים רק חודש לפני הגשת הבקשה.
מה שלא נאמר לנו ולו פעם אחת לא מהנהלת המעון ולא ממשרד התמת.
לשאלתנו למה טורטרנו במשך כמה חודשים בטענה כזו או אחרת שמתברר כלל שהן לא אמיתיות ומלכתחילה לא היינו זכאים לא הייתה להם תשובה. הם רק אמרו שהפקידה שדאגה להגיד לנו זאת תגיע לשיחת מנהל.
כל הסיפור הזה לצערי מגיע לנזק של 2500 שח שאותם אצטרך לספוג עקב התנהלות כושלת ולא אחראית של משרד שאמור לכבד את עצמו.
אבקש בכל לשון של בקשה שתעזרו לי לפנות למשרד זה עמ"נ שנמצא דרך לקבל זכאות גם על חודש זה.
תודה

בזבוז זמן סוג הנזק :
זכאות לחודש דצמבר פתרון נדרש :

משרד העבודה והרווחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה