פרטי התלונה

תלונות משרד העבודה והרווחה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויים מביטוח לאומי נושא התלונה:
גלדשטיין ולנטינה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מאוד מבקשת לעזור לי בקבלת הפיצויים מביטוח לאומי.
בקצרה,במשך 8 וחצי שנים עבדתי בחברת אופק תוכנה ותקשורת .(חברה קטנה 5 אשנים).ב2006 בית משפת קיבל החלטה לפרק את החברה.מאז ועד היום לא קיבלתי פיצויים.
ביולי 2007 הגשתי כל המסמכים הנדרשים לביטוח לאומי לצורל קבלת הפיצויים.
המסמכים העוברו למחלקת משפטים לרחל סובול.
ניסיתי להשיג אותה בטלפון שקיבלתי (02-6709005 ) ובאמצאות מייל,פקס.ללא תגובה.
אנא,בבקשה,תעזרו לי.הנני פשוט כבר לא יודעת למי לפנות.
הנני לא רוצה לפנות לעו"ד פרטי כדי לתבוע את המדינת ישראל (ביטוח לאומי).
מצ"ב מכתב ש ב02/08 שלחתי לביטוח לאומי.

"בשנת 1998 התקבלתי לעבודה בחברת אופק תוכנה ותקשורת" במשך כ 8 שנים עבדתי ושלמתי בטוח לאומי כחוק עקב בעיות שלא תלויות בי בשנת 2006 פורקה החברה.
בתחילת יולי 2007 הוגשו כל המסמכים והאישורים הדרושים למחלקת תביעות של הביטוח לאומי לאחר כשנה מסיום העבודה עקב עיכובים מצד משרד עורכי הדין המטפלים בתיק
כשבוע לאחר הגשת המסמכים התקשרתי לברור האם כל המסמכים הנחוצים קיימים נאמר שכן וכמו כן נאמר לי שיש לחכות עד 90 יום לקבלת תשובה ו/או כסף.
מאז ועד היום התשובה היחידה שאני מקבל כל פעם היא : " התיק נמצא בברור במחלקה המשפטית" .
העובדת היחידה שהסכימה לתת לי יותר מידע הייתה עדנה
אני מבקשת לדעת מתי אני מקבלת את הפיצויים המגעים לי על פי חוק מביטוח לאומי בעקבות הפירוק שעל פי הרישומים אצלכם התבצע כבר לפני שנתיים."

בכבוד רב,
ולנטינה גלדשטיין
311660617
כספי סוג הנזק :
פיצויים מביטוח לאמי פתרון נדרש :

משרד העבודה והרווחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה