פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס הנחה בדיוטי פרי נושא התלונה:
מדר ניסן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/04/06 רכשתי ביטוח כללית חו"ל אותו עשיתי בעיקר עקב קבלת כרטיס הנחה של 70 $ בדיוטי פרי, שמתוכו 15 $ הנחה מיועדים לקניה מעל 100 $ בחנות צעצועים .
בתאריך 07/05/06 ביצעתי קניה של ג'יפ בדיוטי פרי במחלקת הצעצועים על סך 200 $. הצגתי בפני המוכרים את הפוליסה ואת כרטיס ההנחה והם הפנו אותי לתשלום בקופה , אך הקופאית סירבה לקבל את הכרטיס בטענה כי בקניה של ג'יפ ב 200 $ אין הנחה .
מיותר לציין את תדהמתי לנוכח טענותיה ,אך לבסוף נאלצתי לרכוש את המוצר ללא הנחה כיוון שהבטחתי לבתי ולא יכולתי לאכזבה.
מקרה זה הינו חמור בעיניי וזוהי במפורש הטעית הלקוח. אין בכרטיס הגבלה על מוצר מסוים למעט הגבלה על גובה הסכום (קניה מעל 100 $ ).
כספי סוג הנזק :
אבקש להחזיר לי את סכום ההנחה שהייתי אמור לקבל על ס פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת סקאל אכן יצאה במבצע בשיתוף עם קופ"ח כללית, ובכרטיס אשר קיבלו כלל לקוחות קופ"ח כללית, צויין במפורש בגב הכרטיס כי " אין כפל מבצעים".
היות והלקוח רכש מוצר אשר נמצא כבר תחת מבצע, אין ההנחה ניתנה בנוסף משום שכאמור ין הכרטיס חל בכפל מבצעים.
למותר לציין כי באם היה בוחר הלקוח במוצר שאינו נמצא כבר הבנחה, ודאי היה מקבל את ההנחה ע"פ התנאים המצויינים בכרטיס.

בברכה,
שרות לקוחות סקאל
תגובה:
--- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה