פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת קולונוע פגומה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה14/12/2005 רכשתי מכשיר dvd מסוג LG בסניף סאקל בבאר שבע.
לאחר כחודש וחצי התקלקתה המערכת בתאריך 7/2/06, שלחתי אותה לתיקון- יצויין שסקאל נותנים אחריות לשנה. כאשר חזרתי לקבל את המערכת ששבה מהתיקון ב-23/2/06דרשתי ממנהל החנות להתחייב בפני כי אם תתקלקל המערכת בשנית יחליף לי אותה.הוא אמר כי אינו יכול להתחייב בכתב אך הבטיח כי יזכור אותי באם יקרה משהו בעתיד.

ב- 3/4 שוב התקלקלה המערכת וכפניתי למנהל החנות כי יעמוד בדברו הוא אמר שעל מנת לבדוק שאכן המערכת מקולקלת עליינו לשלוח אותה לתיקון ואז נוכל לדון בדברים.

הגעתי לחנות כעבור שבועיים מאחר שלא פנו אליי, ומזכירתו של מנהל החנות עידכנה אותי כי אכן הייתה בעיה ולכן נשלחה המערכת לתיקון.
היות ולא עדכנו אותי בנושא פיקססתי לשרות הלקוחות של סקאל בתל אביב מכתב בו אני דורשת מערכת חדשה, עם אחריות לשנה.

בתאריך 7/5/2006, ניאותה נציגת השרות מטעם שרות הלקוחות הראשי של סאקל ליצור עימי קשר, ולהודיע לי כי מערכת חדשה מחכה לי בסניף באר שבע. כששאלתי אם תתחייב הרשת לשנת אחריות מיום פדיית המערכת (כפי שדרשתי במכתבי), טענה לפני נציגת השרות כי אין הם אלו שעוסקים בנושאים אלו, ולכן עליי לפנות אל הסניף עצמו. ביקשתי ממנה שתבדוק מול הסניף בבאר שבע באם תינתן לי אחריות לשנה, ושתחזור אליי בתשובה.
נציגת השרות לא חזרה בתשובה עד לאותו סוף שבוע- יום חמישי 11/5/2006, בו אני יצרתי קשר עם משרדי החברה שוב.
נציגת השרות ה"חדשה" שטיפלה בי באותו היום כלל לא הכירה את המקרה וזאת מכיוון שהנציגה הקודמת לא פתחה דו"ח מקרה.
גוללתי בפניה של זו את כל שהתרחש, ובתום הדברים הפתיעה אותי הנציגה בדבריה כשאמרה שלא הם אלו שמטפלים בבעיות מסוג זה (- הם עובדים יותר מול סניף הדיוטי פרי בנמל התעופה, ועם זאת הם אלו שנותנים את השרות הארצי כביכול), וכי האחריות להחלפת המערכת נתון אך ורק בידי הסניף בבאר שבע.
כששאלתי מהיכן נבעו דבריה של נציגת השרות שדיברה איתי ביום ראשון, לא ידעה לענות לי הנציגה הנוכחית.
לאחר שעה קלה, הגעתי לסניף סאקל בבאר שבע (עם אבי), על מנת לבדוק באם הוחלפה המערכת, ואכן נוכחתי לדעת כי לא הוחלפה המערכת, והמערכת הישנה והפגומה ניצבה לפניי (זיהוי קל של המערכת שלי לפי השריטות שהיא קיבלה מהטיפול המסור בידי סקאל בתיקון הראשון).
פקידת מנהל החנות הודתה בתחילה כי זוהי איננה מערכת חדשה, וכי רק החלקים הפנימיים הוחלפו, אך לאחר ששמעה את המנהל טוען כי זוהי מערכת חדשה, חזרה בה וטענה גם היא כי המערכת חדשה (למרות העובדה שאני יודעת וגם הם- כי מערכת מסוג זה חייבת להימכר כיחד עם הספיקרים והסאב).
מנהל החנות "האדיב" שב ואמר כי זוהי מערכת חדשה, ולאות פיצוי היה מוכן להעניק לי אחריות לשנה מאותו היום, אך אני סירבתי לקבל את המערכת שכן ברור לי שהבעיה תשוב.
אף על פי שאבי, שהיה נוכח במקום ביום חמישי אמר למנהל החנות כי יתבע אותו באם לא תוחלף המערכת, השיב לו זה באדישות גלויה.
מסאקל לא שמעתי עוד, עד שבשבוע שעבר7/6/06 הגעתי לסניף כדי לראות היכן עומדים הדברים, והתחוור לי כי הסניף נסגר (והמערכת שלי עדין אצלהם!!).
פניתי לשרות הלקוחות הארצי, פעם נוספת גוללתי את הסיפור בפניהם, לאחר שיחות רבות עם נציגים ואחראים הסכימו לפצות אותי ברוחב לב ב-4 חודשי אחריות נוספים.
אתמול שבה המערכת ליידי (סקאל השאירו את המערכות שהיו בתיקון במעבדה בבאר שבע- הייתי צריכה לטרטר את עצמי על מנת לגלות את התעלומה לבדי, היות ולא היה שום רמז או סימן להיכן יכול להיות המכשיר), על המערכת העטופה נרשם כי היא חדשה וכי עברה טיפול מעבדה מסור.
גם נציגת השרות שדיברה איתי ביום שישי (15/6/06) הבטיחה לי כי המערכת לא תתקלקל עוד.
לצערי היום שוב נוכחתי לראושת כי המערכת לא תקינה וכי אותה הביעה שהיתה בפעם הראשונה שבה וחזרה.

במהלך חצי השנה האחרונה, מאז רכשתי את המערכת אני נמצאת עם רשת סאקל במרדפים וטלפונים, אשר גרמו לי לעוגמת נפש רבה.
את המערכת קניתי לצורכי הלימודים (אני סטודנטית), והיות וזו היתה פגומה, נאלצתי למצוא פתרונות חלופיים שהקשו עליי מאוד.
כמו כן, את המערכת רכשתי במחיר מלא, כשהיא חדשה, ולכן אינני מוצאת שום סיבה הגיונית ליחס שקיבלתי , או להשלמה עם העובדה כי זו מתקלקלת שוב ושוב

כולי תקווה כי תוכלו לעזור לי להשיג את מבוקשי- ולקבל את מה שמגיע לי בעד הכסף ששילמתי.
רוב תודות
דנה
בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :
החלפה למערכת חדשה עם אחריות לשנה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
שלום רב,
להלן תגובתנו לדוח 10309,
לאחר בדיקת המקרה בצורה יסודית מול הלקוחה והגורמים הרלוונטיים , קיבלה הלקוחה הארכת אחריות ל-4 חודשים וכמו כן סוכם עימה כי באם תהיה למכשיר תקלה נוספת במהלך האחריות, אנו נשלח נהג לביתה על מנת שיאסוף את המוצר ויעביר למעבדה במידת הצורך, ויחזיר בחזרה. כל זאת לשביעות רצונה .

בברכה,
שירות לקוחות סקאל
תגובה:
הארכת אחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה