פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אלבז גבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד acer aspire5612WLMI
במעמד הרכישה פתחו את האריזה בה נתון המחשב והכניסו את המחשב לתוך תיק גב שרכשתי .ודאגו להחתים אותי על קבלת המוצר ומס אביזרים נלוים שביניהם!!!
רשום תוכנה למחשב שהתבררה כאנטי וירוס לשלושה חודשים .למחשב זה הותקנה מערכת הפעלה windows xp home ברשיון אולם לא סופק הדיסק המקורי של התוכנה ולא כל הדריברים של החומרה במחשב. שירות סקאל דיוטי פרי גרם לי לבזבז הרבה זמן אויר בטלפון סלולרי בכדי להבין מה קורה ולמה לא קיבלתי את התוכנות האמורות להיות נילוות למחשב בעת קריסה או התקנת תוכנות חדשות .כאמור לא קיבלתי תשובות והומלץ לי לפנות לחברת ניופאן נותנת השירות והם נתנו לי תשובה שזו מדיניות היצרן לא לספק את התוכנות ושאני ינסה להורידם מאתר היצרן באינטרנט ולגבי מערכת ההפעלה לנסות להשיג מחבר ????????
אם הייתי יודע שזה התמיכה שאני יקבל בעת צרה זה היה מהווה שיקול מכריע שלא לקנות משני הספקים האלה!!! אני עדיין ללא פיתרון ניראה באופק ועוגמת הנפש מרכישה זו רק מתעצם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפתור לי את בעיית השירות הלא מקצועי הן של סקאל דיו פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
שלום רב,

לאחר בדיקתנו ולאחר שהלקוח טופל מול נציגת שרות שלנו, ובאשר לדרייברים ולאביזרים שטוען שחסרים, הינם קיימים בהחלט ומובנים בתוך המחשב.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה