|
|
|
|
|
|
מכשיר DVD נמצא בתיקון מעבדת שרות מעל חודשיים ימים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכשיר DVD חדש מבית יונדאי בתקופת האחריות ניתן לתיקון במעבדת טלירון (מעבדת שרות של סקאל) באמצע חודש ספטמבר 2005. מאז חלפו כחודשיים ימים והמכשיר עדיין לא תוקן. על פי טענת מעבדת השרות הם מחכים לקבלת כרטיס MPEG ממעבדת השרות המרכזית של סקאל. פששוט שערוריה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר באופן מיידי ושליחתו לביתי עם שליח כפי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת שרות לקוחות קבוצ |
שם ותפקיד: |
המכשיר תוקן ונמצא במעבדת טלירון.
יידענו את הלקוח על כך שניתן לאסוף את המכשיר מהמעבדה ושהמוצר תקין לחלוטין וניתן לעשות בו שימוש מלא.
כמו כן הוארכה תקופת האחריות בחודשים נוספים כפיצוי עבור זמן ההמתנה. |
תגובה: |
המכשיר תקין וכפיצוי הוארכה תקופת האחריות בחודשיים |
פתרון: |
|
|
|