|
|
|
|
|
|
רכישה של מדיח כלים. סיפוק מדיח ברוחב לא מתאים. |
נושא התלונה: |
וינקלר אור |
שם/כינוי: |
יום רביעי 12 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סקאל דיוטי פרי שדה התעופה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10.05 רכשנו אישתי ואני מדיח כלים בדיוטי פרי בשדה התעופה רכשנו מדיח של SIMENS ברוחב 45 סנטימטר.
לאחר יותר משבועיים נוצר קשר עם סקאל (זמן ההמתנה לשירות הלקוחות בטלפון הוא רב מידי - עד כדי כך שמיוזמתי אף פעם לא הצלחתי להשיג אותם אלא רק לאחר שפניתי באינטרנט חזרו אלי) ועדכנו אותי שהמדיח שקנינו לא נמצא במלאי ואמרו שיספקו בדיוק את אותו סוג של מדיח של חברת AEG (שהוא יותר טוב ובאותו מחיר).
הביאו אלי הביתה מדיח של AEG אולם בבירור עם הטכנאי נמצא שהוא רחב מידי ולכן ניתן להתקינו.
מאחר שלא ניתן להשיג את החנות או את שירות הלקוחות בטלפון (ושירות המענה לטלפון שלהם הוא גרוע) החלטתי לכתוב את התלונה פה בתקוה שתטופל במהירות וכי יסופק לי המדיח שרכשתי!!!
|
החלפת המדיח שהובא במדיח שנרכש (או אחר באותו טיב בע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת שרות לקוחות קבוצ |
שם ותפקיד: |
לאחר קבלת הפנייה, יצרנו קשר מיידי עם מר וינקלר. בוצעה ללקוח הזמנה חדשה למדיח כלים המתאים לצרכיו,ההחלפה תעשה בימים הקרובים והנושא נמצא תחת טיפול צמוד של אחראית במחלקת שרות הלקוחות הנמצאת בקשר רצוף עם מר וינקלר. |
תגובה: |
החלפ הלמוצר חדש המתאים לצורכי הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|