פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין חנות בדיוטי פרי - ואין שרות למי שקנה שם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי קניתי מכונת גילוח בסקאל דיוטי פרי (יקרה של פיליפס בשווי כ-1000 ש"ח). המכונה התקלקלה ורציתי לבדוק האם ניתן לחדש חשבונית ושלקבל שרות.אז ככה - בשרות לקוחות כמעט כל המספרים לא מחוברים - חוץ מהשרות של אתר האינטרנט. שם ענו לי בגסות שהשרות הוא אך ורק למי שקנה באינטרנט. התקשרתי למספר שמופיע בדפי זהב - המספר לא מחובר. התקשרתי לאחת החנויות, ושם הפנו אותי לחברה בשם "שרות רם". חברה זו אינה קיימת יותר. במספר הטלפון שנתנו לי ענתה לי בחורה מחברה אחרת שלא ידעה לאן להפנות אותי עבור תיקוני מכונות גילוח. לאחר חצי יום של בזבוז זמן ועצבים, אני יכול להגיד שחברת סקאל מתאימה לעולם השלישי ואין בכוונתי לקנות מהם דבר יותר לעולם.
בזבוז זמן, אין עם מי לדבר סוג הנזק :
הוצאת חשבונית ומתן שרות עבור המכונה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה