|
|
|
|
|
|
3 זוגות נעליים פגומות |
נושא התלונה: |
לדאני מאיר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום אני ועוד 2 חברים קנינו ב 2 סניפים שונים נעל של טימברלנד אותו דגם ולצערי 2 מתוך 3 הזוגות נקרעו בדיוק באותו המקום (פלא גדול) בדיוק אחרי שלבשנו אותם במשך חודש בלבד כאשר התקשרתי לשירות לקוחות לא ענו לי במשך יומיים לאחר שהגעתי למזכירות העבירו אותי לשירות והנציגה אמרה לי שיש אחריות לנעלי " טימברלנד" הידועות בטיבן ובמחירן הגבוהה ( מינימום 500 ש"ח) רק 3 חודשים וגם זה בהצגת חשבונית או הוכחת קנייה וגם זה רק אם אני אמסור את הנעליים וייקחו אותם לבדיקה ורק אם יגלו שזה פגם בייצור אולי יתקנו לי אותם אציין שאת הנעליים קנינו לפני יותר מ 3 חודשים ואין לנו את הקבלה כי היינו בטוחים שנעלי טימברלנד איכותיות ביותר שאין מצב לתקלות וגם לא ניתן לשחזר את הקנייה כי שילמנו במזומן יש לציין שהתאכזבנו מאוד מהשירות ומהעבודה שלצערי קנינו נעל כביכול איכותית של חברה נחשבת וזה היחס שאנו מקבלים...
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת 2 הזוגות לחדשות (למרות שאני כבר לא בטוח שהחדשות יחזיקיו מעמד) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|