פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המוצר בתאריך המתואם ונקבע ביום הקנייה נושא התלונה:
ברנשטיין אלברטו שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
BEN GURION AIRPORT כתובת:
סקאל דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-10/4/06 קניתי בחנות סאקל דיוטי פרי טלוויזיה LCD וקבעתי עם האחראי בשם יוסי
בוטרשווילי שביום 20/4/06 אקבל בבית את המוצר והטכנאי יבצע ההתקנה באותה הזדמנות.היום,20/4/06,לא יצאתי מהבית,ביטלתי על כל הסידורים וחיכיתי וחיכיתי...
אז בשעות הצהריים התקשרתי לטלפון שיוסי מסר לי בזמן הקנייה וענתה לי בחורה שאמרה לי שיוסי בחו"ל ושיחזור בעוד כ-10 ימים.ביקשתי ממנה לדבר עם מי שצריך
ולברר מה קורה.אחרי שמסרתי לה כל הנתונים שלי מחדש(טלפונים+כתובת) עוד פעם התחלתי לחכות בתקווה שמישהו יתקשר אלי .אף אחד לא חזר! בדקתי ברשימת החיובים שלי בכרטיס אשראי וראיתי שהחיוב כבר נמסר לחברת כרטיס האשראי לפני מסירת המוצר וקבלתו הביתה כפי שסוכם.טענתה של הבחורה שדיברתי איתה הייתה שבגלל החג קרה אי הבנה,דבר שלא מקבל אותו.הייתה תקופת הפסח,נכון,אבל בין 10/4 ל-20/4 היו ימי עבודה וחוץ מזה בחנות הזו בשדה התעופה עובדים כל הזמן 24 שעות ביממה.זו התנהגות לא במקום שמראה לי חוסר כבוד כלפי הלקוח,חוסר מקצועיות,חוסר תרבות מסחרית וחוסר התייחסות נכונה כלפיי.
לבטל העיסקה! פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה