פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמקולים JBL נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי כתובת:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי ( ע"י חבר ) ביום שבת שעבר 15.4 סט רמקולים של JBL דגם SCS 146 המוצר הוצג בצבע כסוף גם בדיוטי פרי וגם באתר האינטרנט של החברה!
כאשר נלקח המוצר הרמקולים היו בצבע שחור. מדגם SCS 140 שזה דגם זהה רק בצבע שונה. ( זה התגלה רק בבית ) גם בקבלה רשום SCS 140
למרות שהמוצר לא הוצג.
החל מיום ראשון 23.4 ניסיתי להשיג את שרות הלקוחות של חברת סקאל
התקשרתי כ- 50 פעמיים( אני לא מגזים אפשר לבדוק את השיחות בסלולארי )
לאחר כיומיים של ניסיונות הבנתי שלא יענו לי למרות שניסיתי את כל המוקדים שלהם במערכת ניתוב השיחות.
ביום שני 24.4 שלחתי פקס למחלקת שרות הלקוחות של החברה אך עדיין לא נענתי. ניסיתי גם לשלוח מייל אך המערכת שלהם זרקה אותי כל פעם.
ביום רביעי 26.4 הבנתי שאם אני לא יעשה מעשה כלום לא יזוז. נסעתי לחנות סקאל עודפים בחולון כאשר הגעתי לשם וסיפרתי למוכר בחנות את הבעיה הוא ענה לי " כאן זה חנות עודפים לא מחליפים כאן מוצרים " כאשר ביקשתי ממנו להשיג לי את שרות הלקוחות של החברה או לדאוג לחילופין שהם יתקשר אלי
הוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות כלום. הוא אמר לי שאני יכול לנסות להחליף את המוצר בקניון ארנה.
נסעתי לקניון ארנה ושם פגשתי את מנהל הסניף שהיה הראשון בחברה הגדולה הזאת שניסה לעזור לי ( למרות שהוא עשה זאת בחוסר חשק)
הוא בדק בדיוטי פרי שאמרו לו שיש את הסט רק בצבע שחור אם אני רוצה את הסט הכסוף הוא עולה 260$ למרות שבאתר המחיר הוא 200$ גם נכון לכתיבת שורות אלו. ביקשתי ממנו להיכנס לאתר ולהראות לו והוא אכן נוכח שאני צודק.
אבל אנר שאין אפשרות להחילף את המוצר כי אין אותו למרות שהם מפרסמים אותו וזה אותו מוצר אבל לרוב האנשים לא משנה הצבע! ( לי כן )
הוא הציע לי לפנות לחברת ניופאן שמשווקת את המוצר ולבקש מהם לחליף לי את המוצר למרות שהם לא חייבים לי כלום כי לא קניתי אצלם את המוצר.
לסיכום אני רוצה להגיד לחברת סקאל שככה לא מתייחסים ללקוח גם אם הוא קנה מוצר רק ב200$ לא לענות לטלפון לא לענות לפקס והכי חוצפה זה לנסות לשקר לי שהמחיר הוא גבוהה יותר!!! על אותו מוצר שהם מפרסמים במחיר אותו שילמתי!
אני בחברת סקאל לא יקנה יותר וכך אמליץ גם לחברי מילא לא לתת את המוצר אבל מה עם השרות ????
אני רוצה לציין שלאחר פניתי לחברת ניופאן הנושא בטיפול ואני מבטיח לכתוב
בשבוע הבא איך נגמרה הפרשה.
אשמח לתגובה לקוח מאוכזב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת צבע הרמקולים. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם מר רביד אשר החליט להישאר עם המוצרים אשר ברשותו ובצבעם הנוכחי. הבענו את התנצלותנו על המקרה וכן נשלח למר רביד שובר קניה הניתן למימוש בחנויות סקאל . הנושא הסתיים לשביעות רצונו. תגובה:
פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה