פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת כיריים ישנים ללא אחריות ואי מענה לפניות טלפוניות ולפקס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2006 רכשתי כיריים מסוג דלונגי בסניף סקאל נס ציונה שבינתיים נסגר. לאחר חודש המבער הגדול שינה את צבעו לצהוב { הצבע המקורי נירוסטה }, התקשרתי למעבדה המעניקה אחריות ותוך יומיים היה אצלי טכנאי שטען כי הכיריים הן מדגם ישן ולכן הם לא נותנים אחריות {למרות שנדרשתי בעת הקנייה לשלוח את הטופס המעניק אחריות לחברה וכך עשיתי} וחמור מכך, אין ברשותם חלקי חילוף לכיריים שברשותי. ניסיתי ליצור עם סקאל קשר לשירות הלקוחות דרך הטלפון, אתר האינטרנט והפקס אך ללא הועיל - אין כל מענה ברצוני לציין כי לא קניתי מחנות עודפים או סוג ב'
אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המבער המדובר או לחילופין החלפת הכיריים ואחרי פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ברצוננו להסביר כי היבואנית נותנת השרות והאחריות למוצר הינה חברת ניופאן-היא המחליטה הבלעדית בנוגע לכל טיפוללאחר שימוש במוצר , מאחר וכאמור היא נותנת השרות והאחריות .
בהתאם לכך, הועברה להם הפנייה של גברת מגל והנושא מטופל באופן אישי ע"י מנהלת בחברת ניפאן. כמו כן יצרנו קשר מיידי עם הגברת מגל ויידענו אותה כי תטופל באופן אישי ע"י מהלת בחברת ניופאן, כאמור.
תגובה:
טיפול ע"י חברת ניופאן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה