פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסקאל קנית על הכסף בכית נושא התלונה:
גרבי דורון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה 16-4-06 עשיתי טעות וקניתי בדיוטי פרי פלזמה 42 אינץ של חברת יונדאי , המוכר בשם טל עשה עבודה נפלאה ושירת בנאמנות אותי .

לאחר כשלושה שבועות בערך התחיל הסיוט, בחברת ההובלה היתיחסו אלי בצורה מעליבה בכך שלא ענו לשיחות וכשכן ענו דיברו אלי בצורה לא נעימה כאילו הם עושים לי טובה שהם מספקים לי את המוצר סיגנון הדיבור היה של: רוצה תחכה לנו לא רוצה ?! אין טלוויזיה!!! נאלצתי לשלם כסף כמו בייבי סיטר כדי שימתין מישהו לקבל את המוצר , אני לא מבין למה לא מתחשבים בלקוח בלוחות הזמנים שלו?! הרי מי שקונה מוצר בסכום כ"כ גבוה מן הראוי שיקבל גמישות בלוח הזמנים ומדוע לא עובדים המובילים בימי שישי או בשעות אחרה"צ שהרי שעות עבודה אלו נוחות יותר לכולם, למרבה הפלא לא בכך היסתיים הסיוט הופתעתי לגלות שניתן לתת שרות גרוע יותר!!! כעת נאלצתי להמתין לטכנאי הסברה ותפעול של הפלזמה זה הסכים להגיע ביום א' בשעות הצהריים מ 14:00 רק לאחר תחנונים רבים ולא בשעות הבוקר 8:00 עד 14:00
כפי שהוא רצה למרבה הפלא למרות שקבעתי איתו לשתיים קיבלתי טלפון בשעה 11 בבוקר שאמר כך: "אני בתל אביב ואני מסיים לעבוד עכשיו רוצה הדרכה בוא עכשיו" סוף ציטוט !!! הסברתי שלא כך סיכמנו ושאני בעבודה ברחובות ושאני גר בתל אביב - את הטכנאי זה לא עיניין , ניסיתי להיתקשר למוקד השרות של סקאל אך שם לא היה כלל מענה , מבקשים להמתין ולהמתין ולהמתין ובסוף... מנתקים כך שלוש פעמים , התקשרתי לצדיק היחיד בסדום/ סקאל הרי הוא טל המוכר ולאחר מאמצים קיבלתי טלפון מהמעבדה מבחורה מאוד חוצפנית בשם שירן שסגנון הדיבור הירוד שלה משמש מזה זמן רב חומר לסטנדאפיסטים ליצירת מערכוני "כפארות וערסיות למיניהן" מרוב עלבון וכעס אין לי מילים להמשיך ולכתוב על צורת הדיבור הירודה והשפלה של שירן שהיא ספקית השרות הגרועה ביותר שנתקלתי בכל ימי חיי אע"פ שרק על השיחה איתה אני יכול לרשום עשרה עמודים!!! לאחר מאמצים רבים הודעתי למעסיקי שאני חייב לצאת מהעבודה כדי להספיק לטכנאי , חשבתי לתומי שכאן נגמר הסיוט אך רק עכשיו הבנתי שלחוצפה אין גבולות , הטכנאי איגור (שגם הוא ידוע בחוצפתו מרוב כעס אני אוותר על הכיתוב עליו) החל להתקין את הפלזמה היקרה שרכשתי בטעות מסקאל במהלך ההתקנה היה צורך להבריג ארבעה ברגים לשתי הרגליות אך זה לא טרח כלל להביא איתו את ארגז הכלים והחל להבריג את הברגים עם מפתח הרכב שלו , הסברתי לו שמפתח של סיטרואן ברלינגו לא מיועד לפעולה זאת ושילך להביא ארגז כלים תגובתו היתה ואני אצטט: "הרכב חונה רחוק אין לי כוח" לאחר שהחצוף הלך שמתי לב כי הרגליים של הפלזמה היקרה שרכשתי עומדות עקום , היתקשרתי לשלומית משרות הלקוחות שאת מספר הנייד שלה קיבלתי מטל המוכר והסברתי לה את הדבר והיא דאגה להחזיר את הטכנאי אלי הביתה הפעם עם מברג , חשוב לציין: כי כל הפלמה ומשקלה הרב עומדים על שתי רגליות אלו.
הערה חשובה מאוד: צילמתי במצלמת וידיאו + סאונד ברור את איגור מתקין את הרגליות של הפלמזה עם מפתח הרכב וכל מי שסיפרתי לו והראתי לו את הסרטון לאחר שפיו נסגר מהבעת הפליאה נשבע לי שביקר לו מכל - מסקאל הוא לא יקנה מוצרים.

אני אוכל לרשום עוד אלף מילים על השרות הגרוע ביותר שקיבלתי מכם שהוא שרות גרוע יותר מכל ספק אחר בארץ ובעולם שפגשתי ואתם כחברה תוכלו לרשום עוד אלף מילות תגובה אבל דבר אחד ישאיר את נציגי סקאל עם פה פעור והדבר הזה הוא לראות את הסרטון של איגור עובד עם מפתח של סיטרואן ברלינגו. מעניין לדעת מה יהיה לחברת סיטרואן להגיד על הדו שימושיות במוצריה...

אולי מבחינה כספית עשיתי עסקה כדאית אבל דבר אחד כעת ברור לי: אני מסקאל לא קונה יותר מוצרים ושיהיו זולים ככל שיהיו - נשבע.

אימייל בצרוף הסרטון והסבר קצר אני אשלח לרשימת התפוצה שיש לי במייל ורשימת התפוצה הזאת תמשיך ותשלח ל-כ-ו-ל-ם את הסרטון הזה.

הח"מ משמש בתפקידו כיועץ שירות כאחד שבונה ומשנה שיטות עבודה של חברות שנותנות שירות ללקוחות ואני חייב לציין ששרות כ"כ גרוע כמו השרות של סקאל לא נמצא בשוק הישראלי עוד ידברו רבות בסדנאות שירות שונות על שירן ואיגור שחוצפתם רשומה לעיל.
עלבון סוג הנזק :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
המקרה נבדק באופן אישי מול עובדי השרות הן בחברת ההובלות והן במעבדת השרות וזאת על מנת להפיק את המסקנות ושמקרים מסוג זה לא ישנו.
במקביל יצרנו קשר עם מר ג'רבי והבענו את התנצלותנו הכנה על התרחשותו של מקרה חריג זה. מכתב התנצלות נשלח לביתו.
תגובה:
מתכב התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה