פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שנלקח ולא הוחזר לי עד היום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כצנלסון 20 כפר סבא כתובת:
קניון ערים-כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אשתי היקרה קנתה לי מתנה ליום ההולדת ב- 12/6/05 מחנות סקאל ספורט בקניון ערים כ"ס (רח' ברל כצנלסון 20 ,09-7666212).ומאחר ואשתי רחבת לב, נדיבה ואוהבת אותי מאוד היא גם השקיעה לא מעט כסף במתנה זו (כ-500 ₪).אחד הפריטים במתנה הייתה גופייה מבד קל מיוחד המתאים לרצים(ג'וגינג) מקצוענים מתוצרת "ריבוק" במחיר 152 ₪ כחלק מסט תואם עם מכנסי ריצה(סה"כ הסט במחיר כ-300 ₪) באותו צבע (שחור-אפור).רצתי עם הגופייה פעמיים שלוש ולאחר הכביסה ראיתי שבצדי הגופייה שמתחת לבית השחי יש מין כתם לבן. לא הבנתי מה זה ,ניסיתי לכבס שוב אך ללא הועיל.

הלכתי לחנות עם הגופייה להתלונן על כך ב- 7/8/05. מנהל החנות היה נוכח והוא טען שמדובר בעקבות של דאודורנט שיצרו את השכבה הלבנה. הוא לקח מגבוני בד לחים שהיון ברשותו ניקה את 2 צידי הגופייה וטען שזה ירד. העניין הוא שהגופייה הייתה רטובה לאחר השימוש במגבוני הבד ובמצב זה לא ניתן היה לראות שאכן הכתמים ירדו. כשאמרתי זאת למנהל החנות הוא הרגיע אותי ואמר שאין לי מה לדאוג ושגם כשהגופייה תתייבש אני כבר לא אראה את הכתמים.

הגעתי הביתה ואשר יגורתי בא....אכן הכתמים עדיין היו שם אחרי שהגופייה התייבשה.
הלכתי שוב לחנות ב- 10/8/05 ,מנהל החנות לא היה שם, התלוננתי שוב בפני אחת העובדות שם, סיפרתי לה שהייתי אצלם שלשום והראיתי את הבעיה למנהל החנות והבעיה לא נפתרה ואני דורש שיחליפו לי את הגופייה או שאקבל זיכוי. היא הרימה טלפון למנהל החנות ואמרה לי שאין מה לעשות וזה נובע מהדאודורנט וכו'. התעקשתי שאני דורש החלפה או זיכוי והיא אמרה לי שהמקסימום שהיא יכולה לעשות זה לשלוח את המוצר לשירות הלקוחות, שם יבדקו את זה ויחזירו להם תשובה תוך שבועיים. הבנתי שזה המקסימום שאקבל לעת עתה, העובדת נתנה לי תעודת קבלת פריט לתיקון (רצ"ב עותק) קיבלה ממני את מספר הטלפון הנייד שלי (מופיע בתעודה) והבטיחה לי שיצרו איתי קשר תוך שבועיים.

לאחר המתנה של יותר מ-שלושה שבועות מבלי ששמעתי שום דבר מהחנות, צלצלתי ביוזמתי לחנות, דיברתי עם אותו מנהל שפגשתי בעת תלותי הראשונה בחנות, הזכרתי לו את הנושא והוא שאל אותי אם עוד לא יצרו איתי קשר, אמרתי שעברו יותר מ-3 שבועות ואף אחד לא דיבר איתי ושאני מאוד מאוכזב מהשירות שלהם. המנהל הנכבד לא טרח אפילו להתנצל, הוא אמר לי שיבדוק את הנושא ושיחזרו אלי היום או מחר (ליתר בטחון גם מסרתי לו שוב את מספר הנייד שלי).

שיחת הטלפון הנ"ל הייתה בתחילת ספטמבר, חיכיתי וחיכיתי לטלפון, אך אין קול ואין עונה, לא שמעתי מהם כלום עד היום ואפילו לא קיבלתי בחזרה את הגופייה הפגומה !!. התייאשתי מליצור איתם קשר שוב וגם רציתי להסב את תשומת לב הציבור לשירות הגרוע שלהם והחלטתי לכתוב לכם את מכתב התלונה, מתוך תקווה שייצא מזה משהו טוב ,הן לי עצמי והן לציבור הקונים הפוטנציאליים של חנות זו, ואולי החנות הזו ודומיה יבינו שהם לא יכולים להתעלל בציבור הצרכנים ולזלזל בלקוח שקנה אצלם במיטב כספו.
אודה לך מאוד על עזרתך המהירה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי בנוסף לקבלת מוצר חדש פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה