פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת mp4 מסוג יונדאי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סקאל דיוטי פרי כתובת:
סקאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/4/06 רכשתי מסקאל דיוטי פרי מכשיר לבני הקטן ובטעינה השניה של המכשיר בעת ניסיון להכניס את כבל החשמל למכשיר נגרם נזק פנימי בית הקיבולת של החשמל נדחף פנימה ולא ניתן להטעין מחדש את המכשיר.פניתי לסקאל בנדון והם מסרו לי שאין ביטוח למכשיר על שבר.
לשאלתי הייתכן שלקוח יפעל עפ"י הוראות יצרן בפעולה פשוטה להכניס כבל למכשיר בכדי להטעין תשובת מחלקת לקוחות היתה "אנו מוכרים מליוני מכשירים מסוג זה ולא קיבלנו אף פעם תלונה כזו אתה גרמת לשבר המכשיר וזו בעיה שלך .
האם נכון הדבר שמכשיר עדין מאוד ואנו התייחסנו אליו בשיא העדינות יכול להינזק כתוצאה מליקוי שיצא מבית היצור או שמא תמיד הלקוח אשם וזו בעיה שלו .כיום המכשיר נמצא בבדיקת מעבדה של סקאל וכולי תקווה שהם יטפלו בי כלקוח שחוזר וקונה בסקאל מדי פעם בנסיעותיי לחו"ל.
מכשיר פגום סוג הנזק :
החלפת המכשיר. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
לאחר בדיקת המעבדה נמצא כי הנזק הנגרם למוצר נגרם בשל שימוש לא נכון של הלקוח בעת נסיונו להכניס את כבל החשמל למוצר. תיקון תקלה הנגרמת בשל שימוש לא נכון של הלקוח אינה במסגרת תעודת האחריות.לאור האמור, הוצע ללקוח תיקון המוצר בתשלום או לחילופין במידה ואינו מעונין בתירון המוצר בתשלום , הוצע לו לרכוש מוצר חדש במחיר עלות בלבד. תגובה:
תיקון בתשלום או רכישת מכשיר חדש במחיר עלות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה